Grønne Aktier — Marts 2022
-
Det er da noget der lige skal meldes videre
-
Ørsted postpones annual ESG investor call https://proinvestor.com/investornyt/792749/orsted-postpones-annual-esg-investor-call
-
Super SB. Så behøver vi ikke sætte gang i en masse
-
Der er da også lige en fra saxo der har købt. Måske dig

-
Sponsor jeg følger ikke Nel så har ikke rigtigt nogen specifik kommentar dertil. Ikke andet end jeg helt overordnet mener den branche er prissat til mega høje nøgletal
-
SB kan du ikke lige teste om den også virker i kurs 15....

-
nej nej det er købs knappen der skal valideres noget me
re
-
Ja den har ikke rigtigt fået den grønne afsmittende effekt en del andre aktier har oplevet den seneste
uge. Men egentligt også klart når ingen har haft kendskab til den. -
Så hvis den pludselig dukker op i medierne i den rette kontekst, så er det ikke til at vide hvad der sker
-
Ja 29/3
-
Det er også 22 guidens jeg er interesseret i. ikke 2021 regnskabet
-
Er jeg den eneste, som synes, at de grønne aktier er stukket alt for meget af? Hvis man fx lige grubler over Vestas regnskab og de kolossale udfordringer de har med råvarepriser, så kan prissætningen sgu på ingen måde retfærdiggøres. Slet ikke nu, hvor gas er blevet endnu dyrere, og det dermed bliver endnu endnu dyrere at lave stål, glasfibre og cement? Jeg fatter nul af udviklingen... Der må komme et kæmpe dyk igen henover året.
-
Vindmølle aktierne er absolut steget voldsomt de sidste 14 dage. Og jeg kan godt dele din bekymring. Deres indput priser bliver ENDNU højere nu her. Der bruges meeeget store mængder brændstof på at transportere komponenterne rundt. Så hele supplychain får lige et nyk mere op i pris
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind