Grønne Aktier — Januar 2022
-
Ja det kunne man godt forestille sig. På den anden sides set har et større BIPV firma vel allerede en stor salgsafdeling som kan sælge, så hvorfor afvente at Ennogie begynder af få store ordre? Men nu var det sådanset bare et skud i tågen på en mulig forklaring på hvorfor kursen handles ned hver dag.
-
SB jeg tænker ikke det er et andet BIPV selskab der evt køber ennogie. Jeg ser det som en tagproducent eller anden producent til byggesegmentet
-
Vil ikke blive super overrasket hvis der kommer bud i 23/24. Efter de har rundet 100 mio i oms og fået flere ordre fra kendte større aktører i branchen
-
Ja jeg tror absolut ikke Ennogie bliver solgt under kurs 20. Og gerne +40
-
Vi har jo også lidt optioner at udnytte ultimo 23
-
Ja der er reelt ingen grund til at handle dem før deadline 31/12-23. Tænker det er +90% af dem der først udnyttes der
-
ooooog hvilken overraskelse. Der liger nu igen 1 aktie og køber den ned her i luk
-
-
Det er i hvert fald mystisk, og lidt irriterende at se på
-
RWE kaster 40 mio. euro i spansk vindfarm på 43 MW https://www.proinvestor.com/investornyt/762718/rwe-kaster-40-mio-euro-i-spansk-vindfarm-pa-43-mw
-
Ja der er nogle alt for store spred. Og det gør det netop muligt at lave det stunt
-
puha det kan blive stort det her.... https://www.proinvestor.com/boards/100069/Tyskland-mandatory-at-installere-solceller-paa-nye-bygninger
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
En omsætning på +100mil burde da kunne trække kurs 20-25 hvis vi sammenligner med nuværende kurs/omsætning