Grønne Aktier — December 2021
-
Sjovt som folk ikke har ro på. Fik 3 portioner tirsdag, med 11,2 som laveste. En enkelt onsdag, men syntes den stadig var for højt oppe
lad os se. Havde nogle gamle jeg sikrede mig lidt før annonceringen. Vi var jo informeret. Og så lidt flere i denne uge. Tænker man kan få den billigere, om lidt tid. Inden der kommer fokus og nyheder. -
Butterboy des flere der siger det til Ennogie, des bedre.....
-
Mit gennemsnit er lidt under 1 kr

-
Første investering var så også for godt 10 år siden
-
Super, men det tæller ikke rigtigt
jo naturligvis - tillykke med at du kom så tidligt med. Er selv med på akkurat (tror jeg) samme tidlige måde i 3 virksomheder. De er så ikke på nogen børs, ikke endnu i det mindste. Men en af dem kommer det
ret sikkert allerede om ca 2 år. Så får jeg se om det fortsat duer. -
Ja der er en skøn oplevelse når man ser det lille startup pludselig kan blive stort og stå på egne ben.
-
Var også med i PI

-
NordNet har stadig ikke opdateret deres data. Det er stadig kun 3,75 mio aktier. De er noget sløve.
-
Som jeg har forstået det var samtlige nye aktier distribueret i onsdags
-
Men ja der er ikke så mange af de eksisterende Ennogie aktionær der pt ser ud til at ville sælge. Og køberne mangler at se IR data fra Ennogie
-
Kan se at der i SCD/Ennogie er en sælger fra DB der har været aktiv alle dagene siden de nye aktier blev tildelt. Hvor mange vedkommende har ved jeg ikke. Men der sælges ikke aggressivt ned. Vedkommende nupper det der bliver lagt til salg i 11,85-12,20 området.
-
Så hvis man står på sidelinjen og gerne vil ind med et pænt 5-cifret antal, så tror jeg man får det hvis man flager en portion i det niveau
-
Internationa artikel der fremhæver Ennogie som Tesla konkurrent https://www.proinvestor.com/boards/99185/Ennogie-naevnt-i-international-medie-som-konkurrent-til-Tesla
-
I samme debatindlæg om ennogie, har jeg lige skrevet lidt om nogle nye markeder ennogie se ud til at kaste sig ud i
-
Re-Match IPO - minimumsbeløbet tegnet på få timer https://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=99205#99206
-
@troldmanden. Hvornår var det lock-out perioden var for Ennogie? Overvejer et frimærke

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind