Grønne Aktier — September 2021
-
Darwin man kan finde den slags obskure handler i næste alle aktier. Jeg ser den også i QF hvor der er flere handler på under 1000kr.
-
Jeg kan ikke regne ud hvad det går ud på.
-
Mig bekendt er der ikke nogen i Ennogie ejerkredsen der får gavn af kursen går væsentligt over kurs 8 som er byttekursen. Så det er andre der spekulere i det. også derfor jeg igen og ige har anbefalet folk at afvente prospektet. For inde det kommer på gade er der kun eksisterende Ennogie aktionær der reelt set kender casen
-
Jeg tor også stadig vi vil se kursen sive ned mod 10 og måske lidt under des tættere vi kommer dagen hvor sammenlægningen sker
-
Det er ret spændende det der sker politisk i Tyskland pt. Stort set alle politiske analytikere regner med de Grønne bliver en del af en kommende regering. Og så kommer der kun endnu mere fokus på nedenstående. Forslag om at alle nye bygninger, samt alle tagrenovationer SKAL have solceller på
-
-
HVIS det sker, så vil det tyske BIPV markedet totalt eksplodere. De anlægger ca 70 mio nyt tag om året i Tyskland (tag med taghældning) Det vil svare til en BIPV markedsværdi på over 70 mia dkk per år..... I alene tyskland
-
altså et teoretisk markedspotential
-
Nu var der flere klimademonstrationer i sidste uge bl.a i Tyskland og Danmark samt et klimatopmøde i Italien (bla. med tunfisken) "rettet mod" ungdommen. Når politikerne lugter stemmer skal man ikke udelukke, at det øger fokus på grønne virksomheder så meget, at grønne aktier snart står overfor et comeback:-)
-
Resten af det her årti vil der være massivt fokus på ny grøn teknologi. Men det bliver ikke alt der ender som kommercielle succeser.
-
Og nogle selskaber er allerede priset helt på månen. GHS og andre brint selskaber er i den kategori. Hvor er upiside for nye investorer? Man kan ligeså godt vente nogle år inden man hopper over i de selskaber. Hvor risikoen er taget mere ud af casene
-
Darvis 13:54. Har ikke fulgt med i lang tid
men man kan jo ligge et bud på +1000stk på eksempelvis 10 eller 11kr for at checke om der er sælgere ? hvis der ikke er sælgere er det vel fordi folk mener ennogie er mere værd ? der har jo været handlet meget tidligere så jeg formoder SCD aktierne er fordelt på mange - flere tusinde personer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind