Grønne Aktier — August 2021
-
Hej Reserven. Har sendt en personlig besked til dig med mail adr
-
Jeg er slet slet ikke så kortsigtet optimistisk som det bliver fremlagt her https://finansavisen.no/forum/post/3740429/report
-
Som vendt tidligere i dag så VAR det en ny forsinkelse og dermed også en skuffelse for markedet. Derfor vi trods alt også har set 7% fald under pæn oms. og jeg ser den sive yderliger den kommende tid. For modsat rischioso så tror jeg vi går ind i lidt en ørkenvandring de kommende mdr uden ret meget nyt
-
CEO ja. Men det behøver ikke i sig selv få nogen som sådan kurspåvirkining
-
Der kommer IKKE nogen partner til Esbjerg før POC. Antag det er jeres egne penge. Hvem vil invesatere 500 mio i en sprit ny fabrik med sprit ny teknologi hvor de endnu ikke har kunne påvise POC og vedvarende drift. Det gør ingen
-
Både BASF og Vitol har gang i undersøgelser og ansøgninger i forskellige lande. Men det er også det stadie vi er på. En miljøgodkendelse kommer ikke 1 mdr efter man har ansøgt. Det tager tid. Og det er stadig kun reel opstart der har kurspåvirkende effekt
-
Ingen af os kender optionen på nabogrunden i Esbjerg. Men så længe den ikke er ved at udløbe giver der heller ikke nogen mening for QF at bruge likvider på en mark man måske/måske ikke kommer til at bruge i fremtiden
-
Så nej er absolut ikke enig i udsaget om at flere kurstriggers er nærtstående. Der er CEO og så bliver det tyndt med relle nyheder frem til POC
-
Hvilket også er en væsentlig årsag til jeg tror kursen vil fortsætte med at sive. Folk er utåæ
-
Folk er utålmodige
-
@troldmanden 31/8 21:01, du må kombinere TRÅD (122657) med INDLÆG (3740429) til https://finansavisen.no/forum/thread/122657/view/3740429
-
Relax jeg har ingen illusioner om at kunne fange den på laveste niveau. Men med den periode som vi kigger ind i. En periode som jeg ser værende ret nyhedsfattig og på bagkant af endnu en udskydelse, så får shorterne let spil til at panikke kursen længere ned.
-
Reserven det vigtigste er jeg nu får linket til det indlæg jeg kommentere. Det er alligvel begrænset hvor mange danskerne der har skriveadgang i Norgen
-
Nej har ikke modtaget endnu. Har også set i spam
-
@troldmanden: <b>contains</b> @reserven.eu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind