Grønne Aktier — August 2021
-
Havde helt klart forventet at poc ikke blev meldt ud, og at forsinkelser i stedet var en realitet. Så selvfølgelig bliver det modtaget negativt.
Absolut ikke overrasket, men anerkender klarheden i meldingerne, og vil nu forsøge at time køb og er nysgerrig efter evt EMI. -
Nu synes jeg lige vi skal spise brød til de negative kommentarer herinde
Kurs 15-20 er ikke realistisk. Selvfølgelig er det negativt at der er en udskydelse på POC, omvendt jo sværere det er at nå POC, desto sværere er det også for konkurrenter og desto mere solidt vil QF stå når de opnår denne og får gang i biksen. -
Herudover selvom QF er lidt af en opfinderbiks, så er der selvfølgelig også finansfolk ansat, herudover også fra BASF og Kirkbi, rent logisk ville QF selvfølgelig ikke sætte alle disse planer og projekter igang der tager på omkostningerne, uden at være 100% og have overbevist Finans om at POC opnås. Jeg er ret fortrøstningsfuld for fremtiden.
-
Man må give dem, at de er overordentlig troværdige og åbne, lige til stregen for hvad de kan afsløre. Den del er betryggende og for mit vedkommende er jeg blevet styrket mht tillid til at de kommer i mål. Spændende hvad det betyder for kursmål. Kender 6 stk fra 62 til 200. Bliver de justeret ?
-
Ok webact. Overraskende format uden proff analytikere der ringer ind. Fik selv svar på flere af de spørgsmål jeg sendte ind
-
Der kommer helt sikkert opdaterede kurstargets når POC er udskudt og dermed også opførelse af nye fabrikker
-
Jeg forventer en ekstrem volatil dag med stor handel og kursen der skifter rigtig meget. Men vil også blive overrasket hvis ikke vi kommer tættere på de 25 over de kommende dage
-
Ham shorteren der flere gange har sat lidt panik, pelejer at smide 70-100k aktier for at starte panikken. I dag bliver volumen for høj til det får nogen inpact. Så det vil være de kommende dage/uger de vil forsøge sig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind