Grønne Aktier — August 2021
-
Tænker shorteren får nogle gode dage. og det får andre til at panikke. Vil gerne tro vi kommer til at se den under 25. Forsinkelserr skal koste på kursen.
-
ja scorpole der vil helst sikker være dem der nu kaste håndklædet. Dem der sidste år fik købt sig ind i 60-84
-
Jeg tænker godt jeg kan akkumulere 20% på dem jeg solgte i går
-
Jeg har nu hele tiden regnet med en ny emission. Men tænker den bliver rettet mod kirkbi mm som helt sikkert bakker den op. Men ser det nu ikke som noget der kommer lige her og nu. Først efter POC. Til når de skal betale deres stake til Esbjerg
-
Nogen der har styr på vedtægterne og lovgivningen i Norge. Hvor stor må en rettet tegning være uden alle skal ahve buddet. I Dk er det 10%
-
De brændte 82 mio cash i Q2 og har stadig 495 mio. Så det er ingelunde noget der er kritisk eller des ligende. Og fra Q1 næste år begynder skive og Kristansund at give et pænt inflow. Men ja der skal flere penge til at betale deres stake i de første 2-4 fabrikker
-
Ja det er derfor der er webcast nu her. Det er at de vil forsøge at berolige markedet mest muligt. Men undgå et pænt fald over de kommende dage kan de ikke
-
så starter webcast
-
Havde helt klart forventet at poc ikke blev meldt ud, og at forsinkelser i stedet var en realitet. Så selvfølgelig bliver det modtaget negativt.
Absolut ikke overrasket, men anerkender klarheden i meldingerne, og vil nu forsøge at time køb og er nysgerrig efter evt EMI. -
Nu synes jeg lige vi skal spise brød til de negative kommentarer herinde
Kurs 15-20 er ikke realistisk. Selvfølgelig er det negativt at der er en udskydelse på POC, omvendt jo sværere det er at nå POC, desto sværere er det også for konkurrenter og desto mere solidt vil QF stå når de opnår denne og får gang i biksen. -
Herudover selvom QF er lidt af en opfinderbiks, så er der selvfølgelig også finansfolk ansat, herudover også fra BASF og Kirkbi, rent logisk ville QF selvfølgelig ikke sætte alle disse planer og projekter igang der tager på omkostningerne, uden at være 100% og have overbevist Finans om at POC opnås. Jeg er ret fortrøstningsfuld for fremtiden.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind