Grønne Aktier — August 2021
-
Men det kan bestemt også være de overerasker. Og det er også derfor jeg ikke har solgt alt. Men umiddelbart tager jeg det play
-
Ja den er svær. Har dog suppleret lidt. Sådanset bare genkøbt dem jeg solgte i Fredags med profit. Tænker at markedet godt ved der ikke kommer PoC idag. Kursen imorgen kommer således an på hvornår de forventer PoC samt fuld drift. Der er 3 senarier. 1. Det bliver tidligere end midt Q4. 2: ingen ændring, 3: senere. I min lille verden vil kun senarie 3 give kursfald imo. Så med odds 2 til 1 holder jeg og satser på option 1 og 2. Tror samtidig at hvis option 3 kun skrider med en uge eller 2
-
Følelserne uden på tøjet..... Jeg er ret så rolig må jeg sige. Jeg ligger også i et fint snit hernede.
-
lige præcis SB
-
-
17.44 - jeg tror ikke det bliver særlig spændende i morgen. QF med BASF og LEGO i ryggen drives ikke af kortsigtede hysteriske lykkeriddere, men af laaang penge som melder ud når tingene er færdige, og det TROR jeg ikke bliver i morgen. Det kan blive om 5 minutter eller om 2 mdr.
-
Reserven du har helt ret mht de ting der skal godkendes af bestyrelsen. Dog vil man også se at bestyrelsen kan kaldes sammen for en hurtig godkendelse hvis det er det der er nøvendigt. Bla en CEO godkendelse. Det er jo bestyrelsen der står for den ansættelse. Og der melder man alt andet lige ud straks der er underskrevet OG kandidaten har adviseret sin nuværende arbejdsgiver.
-
Hvordan lavede du bold og underline

-
Mit Finansavisen.no aka <b>HO</b> indlæg <u>troldmanden</u> henviste til: https://finansavisen.no/forum/thread/122657/view/3736952
-
@troldmanden <b>bold</b> og <u>underline</u> trolddommen skal jeg prøve at forklare efter at nogle flere TEST.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind