Grønne Aktier — August 2021
-
Ja selv trods de mulige farvede briller, så synes jeg bestemt det ser fornuftigt ud
-
Ennogie lagde i fredags dette op. Hidtil største projekt. De fortalte dog på GF der arbejde på projekter der er op mod 4-5 gange større. Om de så ender som endelig ordre må tiden vise
-
-
Endnu en god trader dag i QF. Nyt snit 29,99
-
TA indikere nedtrend. Fibonacci extension med udgangspunkt i low(27.80) Maj måned, efterfulgt af high ca. 48 og ned til ny low 26.02. Fib levels indikere støtte i 26.02 og modstand niveau 30.74. Tænker PoC vil få Qfuel i optrend med kortsigtet target op til 36. Eftersom der har været PoC forsøg på 5-6 dage må markedet allerede nu have indregnet at beståer 7 dages PoC test er kun et spørgsmål om kort tid. Næste triggers må være at Qfuel beviser kontinuerlig drift i længere tid
-
https://nbg1.your-objectstorage.com/proinvestor-dev/forum/boards/96294_Skaermbillede_2021_08_24_112653_Qfuel.png (2-3 mdr uden significant downtime) og når det er bevist burde kursen kunne accelerere i ny ATH indenfor max 12 mdr efter min mening
-
Zoom in af "fiske område" og forslag til fiske taktik / niveau fremadrettet. Vi har højere bunde og toppe August 24 i.f.t 23 August. For tidligt at sige vi har en sikker bundvending. Kommende dage vil give os svaret :−) https://nbg1.your-objectstorage.com/proinvestor-dev/forum/boards/96346_Skaermbillede_2021_08_25_134701_fisketegn.png
-
Jeg har solgt min trader, så nu må den gerne dykke under 30 igen
Playing with the fire -
Jeg har lagt mig i 29,5
-
Benytter det primært til at akkumulere aktier
-
Nå. Fik dem ikke tilbage, så må overnatte lidt mere let. Så ingen positive nyheder før børsens åbning i morgen....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind