Grønne Aktier — August 2021
-
Danske Bank: Køb grønne aktier https://borsen.dk/nyheder/investor/danske-bank-forudser-optur-til-gronne-aktier-og-raader-til-opkob
-
-
Grønne aktiver attraktive efter fornyet fokus på grøn omstilling
https://www.proinvestor.com/investornyt/694934/gronne-aktiver-attraktive-efter-fornyet-fokus-pa-gron-omstilling -
God timing med Ennogie der er på vej på børsen

-
Blackrock efter mystisk fald i renterne: Markedet aner ikke, hvor vi er på vej hen
Over sommeren er renterne faldet midt i en historisk stærk genopretning. Total afkobling mellem renter og vækst, mener Blackrock. Nationalbanken tror, en naturlig tyngdekraft er på spil Mens de fleste
borsen.dk (borsen.dk)
-
Har desvaerre ikke adgang til artiklen. Men min pointe er ogsä mere at disse sektionsskift äbenbart er sä hyppige at medmindre man er kortsigtet eller swing trader sä er det jo nästen ligegyldigt - hvis skiftet altsä overhovedet kommer, som jeg da häber pä at det gör

-
JKY det må investorene bedømme. Men selskabet er inden fussionen sat til en PS på 2021 på væsentligt under 10. Og til GF havde de næste allerede sikret sig oms til levering i år i det laveste range af deres forventninger. Og de forventer generelt en vækst omkring 100% hvert år
de kommende år -
Hvis man sammenligner med nogle af de seneste grønne noteringer som Aquaporin og Green Hydrogen så er selskabet sat til en PS der er over 75% billigere
-
Så vil mene det ser ud til at være godt prissat i dette marked, og lever nye investorer god mulighed for upsite de kommende år. Det synes jeg godt nok ikke et selskab som Aquaporin gør
-
Men så længe prospektet ikke er udgivet kan alt selvfølgelig ændres. Også derfor jeg generelt opfordre folk til at afvente den
-
Ja selv trods de mulige farvede briller, så synes jeg bestemt det ser fornuftigt ud
-
Ennogie lagde i fredags dette op. Hidtil største projekt. De fortalte dog på GF der arbejde på projekter der er op mod 4-5 gange større. Om de så ender som endelig ordre må tiden vise
-
Projektet Sønderhaven står nu næsten helt færdigt. Der er allerede en stor andel beboere, som er flyttet ind i deres nye lejligheder, mens der blot mangler at blive lagt sidste hånd på en lille del… | Ennogie Solar Group
Projektet Sønderhaven står nu næsten helt færdigt. Der er allerede en stor andel beboere, som er flyttet ind i deres nye lejligheder, mens der blot mangler at blive lagt sidste hånd på en lille del af lejlighederne, før de også er klar til indflytning. Sønderhaven er for Ennogie et prestigeprojekt, som er flot gennemført: lige fra visualisering og til udførelsen og det færdige resultat. Vi var forbi omkring sommerferien og fik taget lidt flere billeder af projektet, som vi er ganske godt tilfredse med. Et udklip af disse billeder kan ses herunder. Derudover kan der findes flere billeder og mere generel info om Ennogies solcelletag til projektet Sønderhaven på vores hjemmeside via linket her: www.ennogie.com/da/b2b
LinkedIn (www.linkedin.com)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind