Grønne Aktier — August 2021
-
Relax hvad mener du med "produktionen af Naphta er "suspenderet indtil videre"
-
Den tidligere ledelse var alt for optimistisk. Det er også den tidligere ledelse der har sat de nuværende timelines. Og det koster uundgåeligt på troværdigheden og dermed kursen når disse ikke nås
-
Er det high risk på nuværende tidspunkt. Så absolut JA! Der var også derfor jeg tidligigere fortog en tilsigtet sammenligning til dem der investerede sig ind i genmab casen for 10 år siden. High risk
-
Jeg er alt ande end sikker på POC opnås inden Q2 regnskabet. Men der er heldigvis en stribe positive indikationer på det går den rigtige vej. Herunder at de er i gang med at øge antalleet af ansatte i Skive. Noget der kun er nødvendigt hvis man skal køre 24/7 på flere linjer
-
Så kan man selv vurdere hvor mange man ligger i troværdigheden når der er en der rapportere han har været en del af det team der har været inde på fabrikken for at skulle fikse det der gik galt i sidste POC test der sluttede brat efter 5 dage
-
Det er ikke et ord jeg ville benytte i denne forbindelse. Der arbejdes aktivt hen mod POC. Hvis noget er suspenderet så er det sat i bero. At opnå POC er er en dynamisk process. Det er alt R&D
-
Man behøver nu ikke være “troende” for at investere i QF
at være troende er oftest en underlig, nogle gange slem, eller en blind “ting”. Er selv investor med et gak mindre end nuværende kurs, heldigvis. Men akkurat som trolden er jeg det med helt åbne øjne. Jeg har aldrig, som i aldrig, regnet med at de ville få poc sådan uden videre. Kender det game, og har hele tiden sagt at det kan tage megen tid. Jeg er blot umådelig bevidst om at det er en risky investering. Men jeg tror den lønner sig -
Seneste nyt fra Skive her i aften. https://www.proinvestor.com/boards/96205/Quantafuel-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind