Grønne Aktier — August 2021
-
Average target price Qfuel 83nok https://www.marketscreener.com/quote/stock/QUANTAFUEL-ASA-103374361/consensus/ 9.41usd
-
At koordinere meme swingtrades af en illiquid aktie der (pga mangel af informationer) danser på sin 1 års modtandslinje er i sig selv bidragene til at trykke en pris ned.

-
-
Jeg ser ikke noget opkøb af QF foran mig. Bla når du har BASF og Kirkbi som ankerinvestorer
-
Jeg fik mit næste daglige swingtrade på en del af pf, kombineret med yderligere opkøb så har nu snit på 30,57
-
Tror også man skal supplere nu. Kan godt være professionelle som har justeret robotterne hjulpet af algoritmehandel, der bruger usikkerheden til, at presse kurser og erhverve billige aktier. Uanset om PoC annonceres før eller efter Q2 så rykker kursen pænt over 40nok uanset hvor langt robotterne får banket kursen ned. 31.29 - dagens snit.
-
-
Ja det er sq aldrig kedeligt at være investor i QF. Nogle kæmpe sving den tager på kort tid. Ligner ham der shortede 90k stk i mandags lige fik trykket på købs knappen og så brød den kraftigt op igennem 30 igen. Jeg er nu i plus igen på min QF
-
Kan forstå der i går belv lagt en video op fra Skive hvor man udover at kunne høre fabrikken kørte, også kunne se at der var så mange biler at de ikke kunne være inde på parkeringspladsen. Så tænker der disse dage er en del BASF/eksterne folk der arbejder på opgraderingen/optimeringen af fabrikken
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
så skal Qfuel jo op over 200nok