Grønne Aktier — Juli 2021
-
Ja, QF folkene gætter! Det kan man da på ingen måde være i tvivl om - det ligger ligesom i sagens natur. Man må gerne være lidt kildekritisk når man ser på fremtidig omsætning og indtjening opgivet af en virksomhed. Bøhn er visionær, men når det kommer til hardcore facts er det vist mere en BASF kvinde/mand vi skal have ind som ny CEO...og mon ikke de får et ord at have sagt her. Men fedt at du tror på casen og satser på den ligesom jeg...jeg gider bare ikke læse om drømmerier og ukritiske tal!!
-
ukritiske tal....hvis du nu læser så har jeg fundet valideringer for de fleste af tallene. eksternt
-
Ja fordi de byder på opgaven fra kommunerne...same same
-
"29/7 23:08
af troldmanden
Jeg står altid på mål for det jeg skriver....når det er sagt så har jeg også redegjort for alle de tal der er deri. Hovedparten stammer fra QF selv. Så hvis jeg gætter, så gætter QF og deres bizz folk også selv." Come on ;-)) -
Både indput og output priser kan valideres. Opex kan ikke udefra. Meeeen det er ikke så svært endda at regne groft ud med antal headcounts mm
-
capex har de fortalt om ved at afsløre forventet pris for esbjergfabrikken som er væsentligt højere end først antaget. Bla fordi de nu også inkludere eget sorteringsanlæg
-
Nope. Ikke på indput priser. men output ja
-
men nu er der liiiige den der 800 euro tax på affaldet. så den kommer nok ikke til at svinge super meget i forhold til de danske priser
-
-
Down 53% From Its High, Is This Renewable Energy Stock a Buy? https://www.proinvestor.com/investornyt/682842/down-53-from-its-high-is-this-renewable-energy-stock-a-buy
-
Pyrolysis has been tried before on plastic. British oil giant BP Plc, German chemical maker BASF SE and U.S. oil company Texaco Inc – now owned by Chevron Corp – all separately dropped plans to scale up waste-to-fuel pyrolysis technologies more than 20 years ago due to technical and commercial problems.
BASF said it now believes such an endeavor is viable.https://www.reuters.com/investigates/special-report/environment-plastic-oil-recycling/?fbclid=IwAR0wGvumagPlxbNdeYyRlzSH0GFutPXxTYrmN4Y5v3p
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind