Grønne Aktier — Juli 2021
-
En match er absolut interessant. På et punkt klare den sig dog ikke særligt godt. Ud af 12 testede elbiler er det den der klart lader langsomst
-
Så alene det vil nok gøre jeg ville kigge et andet sted
-
-
Jeg har købt min sidste bil som udelukkende har forbærndingsmotor
-
Jeg omtaler kort Quantafuel i vort nyhedsbrev i morgen. Tilmelding til dette på link: https://proinvestor.us2.list-manage.com/subscribe/post?u=f105e51cabee2948f03126a1e&id=9e51525eeb
-
Desuden er selskabet nævnt i den ugevideo som kommer ud med nyhedsbrevet.
-
QF lukkede 6,5% op i dag under pæn volume. Den højeste stigning på en enkelt dag i over 1 mdr.
-
a, troldmanden har leveret et ok resume af debatten på Grønne Aktier omkring Quantafuel. Et udmærker sammenkog. Specielt er det glædeligt, at der nu ikke stilles spørgemål ved engagementet fra BASF's side. Deres involvering sammen med Remondis er en blåstempling. Der er dog mangler i hans indlæg og hans tal må stå helt for hans egen regning. Jeg opfatter dem som det rene gætværk, det er alt for tidligt at stille de regnestykker op.
-
Jeg står altid på mål for det jeg skriver....når det er sagt så har jeg også redegjort for alle de tal der er deri. Hovedparten stammer fra QF selv. Så hvis jeg gætter, så gætter QF og deres bizz folk også selv.
-
Det er dog lykkedes mig her til aften at få bekræftet plastprisen fra en i branchen. Der betales pt 200 euro per tons plast. altså den pris kommunerne betaler for at komme af med det
-
Men deltag da endelig i debatten. kom med dit indput der.
-
Ja, QF folkene gætter! Det kan man da på ingen måde være i tvivl om - det ligger ligesom i sagens natur. Man må gerne være lidt kildekritisk når man ser på fremtidig omsætning og indtjening opgivet af en virksomhed. Bøhn er visionær, men når det kommer til hardcore facts er det vist mere en BASF kvinde/mand vi skal have ind som ny CEO...og mon ikke de får et ord at have sagt her. Men fedt at du tror på casen og satser på den ligesom jeg...jeg gider bare ikke læse om drømmerier og ukritiske tal!!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind