Grønne Aktier — Juli 2021
-
Ehhh jow. Enhver investor, OGSÅ insider investor må sælge lige umiddelbart på den anden side af en regnskabsmeddelelse
-
Mine regne evner er ok tak.
-
Om det er mere held en forstand. Tjaa måske. Men jeg skrev da trods alt om lige præcis denne situation forud for meddelelsen om forsinket POC
-
Og kan vi så forholde os til at debatere selskabet og kursen, frem for personerne
-
Opdateret Qfuel info https://www.proinvestor.com/?p=debat_1&postid=94887&thread=50&start=0
-
tak SB
-
Jeg synes det er fint med TA-teknik der lægger tal ind og heldigvis bagudrettet rammer rigtigt. QF ser jeg dog som en aktie hvor FA må vægte mest i ens beslutninger, på samme måde som biotek i opstartsfase fx. Når BASF komitter sig så svært som de gør med omvekslingen er det et meget stærkere signal end noget bagudrettet . De lægger deres gode rygte samt 16 mio aktier på bordet hands on. Det er vel ikke sådan, at TA kan forudse fremtiden? Vel!
-
Jeg er hardcore FA investor. Og fatter personligt hat af TA. Men NÅR jeg så har researchet FA og fundet det interessant nok til at investre, så giver det god mening at kigge mod TA for at time. Og derfor også mine køb i flere blokke over tid
-
Når der ikke kommer væsentlige FA nyheder i en given periode, så er der ofte en tendens til det er TA der viser retningen på kursen.
-
Det er jo et direkte svar til din bemærkning om TA. Hvorfor det for mig neteop giver mening OGSÅ i en aktie som QF eller biotech
-
Over 50% af aktier handler i USA er foretaget af robotter og mange af disse robotter benytter avanceret TA hvor robotten analysere mønstre og historisk data / trends m.m. Formoder det også er omkring 50% robotstyret i DK. Så det er godt at have lidt TA viden med i bagagen som manuel day/swing trader. Der er jo mange aktier og vælge imellem og hvis man går efter dem som opfylder ens TA krav er det jo et skridt på vejen. At man så mister en entry på en aktie en gang imellem er jo bare ærgeligt.
-
Madness fortsættere i SCD. Nu oppe med 30% på dagen og knap 100% siden i mandags. Hvornår går luften af ballonen. Det bliver nok ikke en siver men et brag når det sker
-
Det har jo intet med FA at gøre den bliver handlet sådan op. Det er folk der spekulere/gambler på de kan lave nogle hurtige procent. What goes up must come down. I hvert fald når der ikke er noget FA der undeerbygger det.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind