Grønne Aktier — Juli 2021
-
Perfekt skrevet . @troldmanden tak
-
Tak SB...
-
Madness fortsætter i SCD. Det har ikke noget med investerting at gøre. Og slet ikke noget med Ennogie at gøre. Det er ren spekulation hvor en stigende aktie blot handles op uden grund
-
Lige pludselig falder det hele sammen igen og den lander under 10
-
SB kender du denne side? TA der peger ned mod 25 i QF i løbet af juli? Men tænker det er sådan meget overfladisk generisk side
-
Page Not Found - WalletInvestor.com
The page you are looking for could not be found. Search for cryptocurrencies, stocks, forex, commodities, funds and real estate forecasts.
(walletinvestor.com)
-
Hvis jeg ved at betale 100kr straks får aktier til en værdi af 220kr så kan jeg ikke se andet end det er en no brainer. Det ville alle og enhver have gjort. De må, hvis de vil, sælge ud efter hvert Q meddelelse. Men jeg regner bestemt ikke med de sælger
-
Markedet dom er også det ikke var en kæmpe deal. Kursen faldt i går, og den ser ud til at fortsætte med at sive
-
@Trold 10.05. Nej kender ikke siden men min første kort indikere kurs 24. Fibonacci levels kan være forskellige afhængig af hvilken kurs man benytter som udgangspunkt. Derudover kommer levels også an på hvilke settings man har. https://www.proinvestor.com/?p=debat_1&postid=94887&thread=50&start=0
-
Og ja QF er faldet i et faldende marked og har fået noget FLUX omkring deres CEO, Covidleverancer. Det er da mere held end forstand for dig at du har købt op her, men tillykke hvis du er tilfreds med de køb. Nej BASF kan ikke sælge selvom de må, det forstår du vel godt....og lad os så holde os fra de der ligegyldige kommentarer med minusstykker. Gennemsnitsberegningen kan du heller ikke forstå
-
tak SB. Jeg satser også stadig på jeg kan købe under 30 i løbet af den næste uges tid
-
Ehhh jow. Enhver investor, OGSÅ insider investor må sælge lige umiddelbart på den anden side af en regnskabsmeddelelse
-
Mine regne evner er ok tak.
-
Om det er mere held en forstand. Tjaa måske. Men jeg skrev da trods alt om lige præcis denne situation forud for meddelelsen om forsinket POC
-
Og kan vi så forholde os til at debatere selskabet og kursen, frem for personerne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind