Grønne Aktier — Juli 2021
-
Enig med SB. Og det adskiller sig ikke meget fra div andre noteringer hvor en CEO er i børsen eller finans og taler om selskabet
-
Det der er min primære anke ved en dag som i dag er det pludselig bliver 2meme" bevægelsen der kaster sig over aktien og handler den op uden dårligt at vide hvad selskabet hedder
-
Jeg kunne godt være den slags stigninger foruden
-
Det gør ikke mig noget hivs vi lukker den under 10
-
Det er den kommet

-
Der er ca 1,5 mio aktier i free flow. Der er handlet 250k stk. Så relativ stor handel i dag
-
Nu ligger der et skjult udbud i 9,50 som prop
-
Nå cracy SCD/Ennogie dag. Endte med 25% stigning og handlet godt 300k stk aktier eller ca 20% af freefloat. Det var tydeligt det var private lykkeridere der handlede den op da NN pludslig stod på 100K netto køb. Samtidig var det også primært NN der handlede den ned igen. Så forhåbentligt er de værste kortsigtede lykkeridere slut med aktien
-
-
Onsdagens aviser med Falck, Ennogie og Nykredit https://www.proinvestor.com/investornyt/677023/onsdagens-aviser-med-falck-ennogie-og-nykredit
-
QF: BASF har konverteret deres convertible lån til aktier 10 mio € https://www.marketscreener.com/quote/stock/QUANTAFUEL-ASA-103374361/news/Quantafuel-ASA-nbsp-Conversion-of-convertible-loan-35852889/
-
Det var hvis det man kalder en no brainer fra BASF at konvertere til en kurs på 14
-
Kan se der er en dansker der åbenbart bor som nabo til Skive fabrikken, der har kommenteret fabrikken har været ude af drift en hel mdr. Så altså det her med der mangler et vigtigt komponent for at kunne starte fabrikken
-
"Det kan godt være at folk i Norge tror det produceres 90% på en linie i Skive, men den sidste måned, er der produceret 0,00 tons. og der kører ikke den ene efter den anden tankbil fra produktionsenheder. Det står fuldstændig stille. Tror ikke at en linie har kørt mere end en time før den igen er lukket ned. Vi har et ordsprog i Danmark som hedder: For mange kokke fordærver maden. Jeg tror det samme er ved at ske i Skive. "
-
skrevet på finansavisen.no
-
Kan se vedkommende flere gange det seneste år har fortalt om hvor mange biler der holder ved fabrikken, at der bliver læsset plastik af mm
-
SCD/ennogie. Ser ud til det bliver endnu en dag med høj volume og hurtigt skiftende kurser
-
Hvad er dit ærinde egentlig? 14/7 09:30 af troldmanden "Tror ikke at en linie har kørt mere end en time før den igen er lukket ned." - "Kan se vedkommende flere gange det seneste år har fortalt om hvor mange biler der holder ved fabrikken, at der bliver læsset plastik af mm" Jeg har altid fået af vide at:"Man skal ikke tro! Man skal vide!" Du tværer alt ud hvad der har med QF at gøre - og nærmest hyper SCD/Ennogie.... jeg fatter ikke alt dit volumiøse bræk herinde!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind