Grønne Aktier — Juli 2021
-
Men fisker lidt under det aktuelle niveau. Så må vi se om jeg er for nærrig
-
Det ligner klart en fyrring når det er dags dato og man indsætter formanden som CEO. Var det planlagt havde man enten en erstatning på plads, eller han ville fortsætte indtil erstatningen kommer
-
Det er ret sjældent man ser formanden for en bestyrelse gå ind og agere fuldtids CEO i en periode
-
Det vil bestemt ikke gøre mig noget. Men tænker alligevel der skal en ny nyhed til for evt at få den derned. F.eks en ny forsinkelse.
-
Foreløbigt er mit play at den vil fortsætte med at sive de kommende dage så jeg kan få samlet første portion op
-
Det blev ikke i dag jeg fik mine første QF. Så fisker videre de kommende dage

-
-
Din definition af stor/lille oms er tydeligvis et godt stykke fra min. Der blev handlet knap 500000 stk den første time Det er hvad jeg kalder massivt. Og knap 1,1 mio over dagen som er ca 3 gange normen.
-
Spændende at se hvad der sker den kommende tid. Uden nyheder tror jeg den fortsætter ned. Fisker stadig efter de første
-
Ja man kan sige QFUEL har haft et turbolent liv fra 10Nok i April op til +70n sept2020. Så 50% gevinsthjemtagning ned til ca. 45 på kort tid. Op igen til ATH 75 på kort tid. Ny gevinsthjemtagning ned til ca. 35nok. Op til 43. Lidt ned efterfulgt af nyt forsøg på at bryde 43 som interessandt nok ligger på 50% FIB linien. Virker som om nogen har tænkt, at her er en god case for efterfølgende at tænke ups, QFUEL har ikke helt styr på forretningen. Har selv været inde og ude af QFUEL i flere omgange
-
Scatec kæar til kommerciel drift i Ukraine"Oslo (TDN Direkt): Scatec har koblet solkraftverkprosjektet Chigirin i Cherkasy-regionen i Ukraina på nett, og vil nå starte med kommersiell drift av anlegget som er på 55 megawatt.
Det skriver Scatec i melding mandag.
Chigirin-prosjektet er realisert under Ukrainas feed-in-tariff-ordning og forventes å levere om lag 64 GWh pr år, heter det i meldingen. Solkraftanlegget har et designliv på mer enn 30 år og vil på årsbasis gi ren energi til mer enn 28.
-
Man kan ikke bruge gennemsnittet. Det bliver massivt påvirket af høj volumedagene. Jeg har fulgt aktien meget tæt ca 1 mdr. Normale handelsdage er 200-400.000 stk. De dage hvor der er højere oms er på nyheder og dagene efter en nyhed. I går var klart en dag med høj volume
-
Jeg gør noget så simpelt at kigge på dagens handel. Og kigge på handlen de seneste 30 dage. Og der er det som jeg skriver. Typisk 2-400k på alm dage. Det er udelukkende på nyheder der er mere handel
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind