Grønne Aktier — Juli 2021
-
Servicemeddelelse: Analysesiden er opdateret. https://www.proinvestor.com/analyser
-
Private investorer kaster sig over IPO'er og grønne selskaber https://www.proinvestor.com/investornyt/676708/private-investorer-kaster-sig-over-ipoer-og-gronne-selskaber
-
Så kom den under 35
-
Så er spørgsmålet hvor langt den skal ned på usikkerheden
-
Det kan vel analyseres på forskellige måder. Enten har han følt presset, da de ikke har kunne levere POC endnu eller også har de nået et punkt, hvor man kan se at en CEO af international kaliber, vil være bedre for firmaets fremtid og Bøhn kan fokuserer mere på udvikling.
-
Hvis det var planlagt, så ville man typisk forsøge at finde en CEO inden denne meddelelse. Altså vil bestyrelsen være langt i rektrutering. Det her ligner umiddelbart for mig mere noget der er sket hen over weekenden. På bagkant af endnu en forsinkelse
-
Synes mere det ligner han er presset ud end han selv har valgt at steppe ned. Det er jo fra dags dato formanden pludselig stepper ind som midlertidig CEO
-
jeg er i gang med fiskeriet

-
Jeg fiskere længere nede end det nuværende niveau. Umiddelbart var min "analyse" i forvejen at juli vil blive en mdr med sivende kurs. Det er egentligt stadig mit bud da det bliver nyhedsfatigt hen over sommerferien. Nu blot med en latent risiko for der kommer dårligt nyt som man indimellem ser på bagkant af en fyring.
-
Men fisker lidt under det aktuelle niveau. Så må vi se om jeg er for nærrig
-
Det ligner klart en fyrring når det er dags dato og man indsætter formanden som CEO. Var det planlagt havde man enten en erstatning på plads, eller han ville fortsætte indtil erstatningen kommer
-
Det er ret sjældent man ser formanden for en bestyrelse gå ind og agere fuldtids CEO i en periode
-
Det vil bestemt ikke gøre mig noget. Men tænker alligevel der skal en ny nyhed til for evt at få den derned. F.eks en ny forsinkelse.
-
Foreløbigt er mit play at den vil fortsætte med at sive de kommende dage så jeg kan få samlet første portion op
-
Det blev ikke i dag jeg fik mine første QF. Så fisker videre de kommende dage

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind