Grønne Aktier — Juni 2021
-
Jeg vurdere dog stadig risiko pt som tårnhøj idet skive ikke er valideret endnu. Deres mål er Q2 som lige straks er færdig. Men vil ikke blive overrasket hvis det bliver forsinket. For den type projekter her er næsten altid forfulgt af uforudsete udfordringer der både kræver tid og flere penge
-
Så der ER stadig process risiko. Men ser stadig investeringen i AA som et positivt tegn
-
meget høj oms i QF. Og tydligvis en der prøver at stoppe salget ned. Så er spørgsmålket om lommerne der er store nok i forhold til den store der har solgt ud den seneste uges tid
-
Servicemedelelse: Vort nye gratis fredags nyhedsbrev har fået en fantastisk modtagelse. Har du endnu ikke meldt dig til kan du gøre det her: https://proinvestor.us2.list-manage.com/subscribe/post?u=f105e51cabee2948f03126a1e&id=9e51525eeb
-
Der er stadig en der sælger meget ud i QF. Selv den blok på 35k stk der var smidt på køb bleb der solgt ned igennem. Så satser stadig på jeg kan samle op noget længere nede
-
Jeg har ikke fulgt QF så lang tid. Men den periode jeg har, har det været med en oms på 2-300k per dag. Ser ud til det meget er niveauet når der ikke kommer nyheder/ på gabkant at nyheder
-
Den når over 400k i dag
-
Ungee ja, Personligt bruger jeg dog ik gennemsnits handel til noget, idet den altid vil være meget trukket op af de dage hvor der kommer nyheder. Hvor volumen kan stige op mod 1000%. Så jeg kigger mere på de dage der ikke kommer nyheder. Og der var i fredags i den høje ende
-
Når man har set på udbudssiden i løbet af sidste uge, har det været tydeligt der er en der sælger ud/reducere. Hvornår vedkommende er færdig er umuligt at vide
-
Men uden den bekræftigelse vi afventer her i Q2, så vil jeg ikke være overrasket over at se en kurs der fortsætter med at være under pres
-
Modsat hvis nyheden kommer på mandag
-
Men der er ikke mange dage tilbage at løbe på, hvorfor risikoen for en officiel forsinkelse også stiger
-
Ok Troldmanden. Om der var høj eller lav omsætning i fredags behøver vi ikke tale mere om - du får ret og jeg får fred. Til gengæld vil jeg sige, at QF er som en spændt fjeder hvor der ikke skal meget positivitet til før den springer op - som mange norske aktier gør. Mange korte lykkeriddere er inde og ude nu, så det behøver ikke være 1 der sælger ud. Sidste gang skete det jo over natten med et salg på 7,5 mio stk.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind