Grønne Aktier — Maj 2021
-
i Quantafuel har flere ganger trukket frem at samarbeidet med BASF går på skinner. Ansettelsen av Lach, sammen med avkreftelser på at det var BASF som sto bak et større salg av Quantafuel-aksjer, har satt i gang rykter om at BASF er ute etter å kjøpe Quantafuel.
-
-
Nogen der har nyere opstilling af data? f.eks fra en analyse
-
Jeg kan ikke se noget ud af det Fearnley skriver der indikere en høj værdi.
-
Det er hardcore nøgletal jeg er på jagt efter.
-
Nordmænd klar til at bygge fabrik til 750 millioner kroner: Skal håndtere 80.000 tons plastaffald årligt
Norske Quantafuel, som til efteråret vil gå i gang med at bygge en fabrik syd for Esbjerg til genanvendelse af plast, er begejstret for Esbjerg Kommunes sagsbehandling.
JydskeVestkysten (jv.dk)
-
@Troldmanden - Er klar over at der er mange forskellige udgaver af tallene, men hvordan får du det til at der er 100mio. på bunden ved QF´s andel?
-
MBCruise ved 50/50 er der $30 mio til QF. Det er ebidta. Altså før afskrivninger, renter og skat.
-
Så det er groft estimat. Derfor jeg i den grad savner mere guidens fra QF på hele økonomien. Det er muligt de er der. Men så er de ikke så gode til at kommunikere det til nye mulige investorer der kigger på casen
-
Ja de er stadig igang med POC. Men det er og bliver jo den fremtide bundlinje der skal drive mcap og dermed kursen. Og det er jo ikke just et billigt selskab med den mcap
-
Jeg kan jo kun udtale mig som ny potentiel investor der kiggede de seneste præsentationer igennem. Og de var blotlagt for økonomiske data for deres case. Det overrasker mig blot
-
Unge mht noteringskurs så er kapitalen jo også udvidet. Mega flot de hentede penge til kurs 70. Kan man stadig finde prospektet?
-
-
Lidt ny TA-woodo hvis man tror på den slags(gaflet fra Hegnar)
https://s3.tradingview.com/snapshots/u/uZi8Ahit.png
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind