Grønne Aktier — Oktober 2020
-
Nordea Scatec Solar "We suspend our recommendation and target price on Scatec Solar owing to Nordea's role in the accelerated bookbuild offering announced on 20 October 2020. Our most recent recommendation on Scatec Solar was Buy with a target price of NOK 320 per share"
-
Delingen fra GB er som forventet, og indkøring, justeringer og test er helt normalt - og forventet - ved indkøring af ny procesteknologi. Det er jo stor skala nu. Tror, og håber, som McJean at aktien knalder når anlægget “knalder” på rette vis. Men naturligvis er det forbundet med usikkerhed. Tænk blot på de første biogasanlæg, eller på følsomheden ved andre “helt almindelige” procesanlæg. Lykkes det er det billigt at købe nu
-
Jeg læser ikke nyheden lige så positivt som jer vedr. Skive opdateringen. for mig lyder det som om at der er nogle process/automatitions ting der ikke virker som det skal.
-
Hov - enig vi ved absolut ikke om det kører som det skal. Det får kun tiden vise. Det jeg mente var, at den procedure der foregår lige nu var 100 pct forventelig. Håber, og tror, så at man i 2020 er så dygtige, at kan få det op at køre. Test og lignende forsøg har vist det. Men naturligvis er der en usikkerhed, akkurat som i investering. Du afhør selv din vurdering af risk reward
-
-
Fra 15. September: https://newsweb.oslobors.no/message/513575
-
Bella1
selv tænker jeg absolut også i suppleringstanker. Realiserede “indsatsen” da min inv var fordoblet, men ærgrer mig over at jeg var langsom ved de 90. Har så beholdt “den anden halvdel” og suppleret i 50’erne. Det var så en tand for tidligt, men pyt. Jeg er fortsat i pænt plus fra start investeringen, men nu strammer den til.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind