Grønne Aktier — September 2020
-
Arctic: We initiate coverage on Quantafuel, a company that recycles plastic, with a buy recommendation and a target of NOK 125/sh. Less than 10% of plastic produced has been recycled and almost 80% released into the environment, creating one of our most severe environmental challenges. Up to now recycling has used mechanical processes. Quantafuel however is in the forefront of chemical recycling and is currently on the verge of a full industrial rollout.
-
-
Jeps...den eneste i + i port..
-
Har sat det hele i grøn omstilling, Quantafuel, NEL, Fortum. - albeit ansat i amerikansk fossilt forsyning (starter på E, slutter på IL) - Den måde de bliver offensivt satset på grøn omstilling ,og tværtimod skåret i medarbejder og capex hos store majors overbeviser mig om at tiderne skifter...
-
Min lægmands analyse er, at de der får styr på plastgenavendelse og genbrug af andre ressourcer får stor kommerciel succes i det nuværende "klima" men hvad ved jeg

-
Servicemeddelelse: Proinvestor webinar med Audientes på tirsdag 19,30. Tilmelding: https://nyemission.dk/audientes/
-
God morgen.

-
Gennembrud..:-)
-
Jeg kan ikke finde præcise tal, men det slår mig som højere volumen, end hvad vi almindeligt ser.
-
Det er måske et dumt spørgsmål (læs: er relativt ny), men er det ALTID en fordel at ens aktier omsættes i høj volumen? Jeg tænker vel at det lokker større investorer til osv, og at det ligeledes kan skræmme nogle, hvis volumen er meget lav. Det kan vel være svært at komme af med sine aktier til en ordentlig pris?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind