Grønne Aktier — September 2020
-
I tråd med den kultur der hersker i de synkende skuder(banker). De har slet ikke forstået den nye kultur der hersker i markedet, du skal være aggressiv, på forkant hvis du vil tjene penge i dagens marked. Hvis værket virker i Skive og de viser kapacitet på tæt ved 100% om et par mdr. så positioneres der til de næste værker bygges næste år og måske også til om 2 år og så er SB1 nok tættere på med deres 10-dobling inden et år.
-
-
Jeg er overrasket over at Danske Bank er begyndt at dække aktien. Derfor er jeg gået ind i den i dag.
-
@Stockwatch du burde være gået ind da jeg begyndte at dække den:-D Men måske processen ikke er så simpel da Vitol kræver en høj kvalitet af slutprodukt, må se om de kan få det til at virke.
-
McJean. Jeg går da ud fra, at det virker. Jeg er især gået ind fordi DDB ser et enormt kurspotentiale, hvis der ændres lidt på forudsætningerne i analysemodellen.
-
DDB: We see upside to our valuation of Quantafuel through lowering funding costs and consequently the WACC. Assuming a
WACC of 5% instead of the 9% we have used would lift our risked NAV by NOK64.8 per share to NOK117.7 per share.
Our NAV is further sensitive to input cost and sales prices and adjusting these to a less conservative average level of
USD0/tonne (USD50/tonne) and USD1500/tonne (USD1206/tonne), lowering WACC to 5% and un-risking the
project pipeline yields a NAV per share of NOK225. -
@Pensionisten, Tak for input. Jeg forsøger igen....
-
Kursmålet for aktien i vestas er tirsdag blevet løftet med knap 50 pct. til 1152 kr. fra førhen 769 kr. af den amerikanske investeringsbank Goldman Sachs.
Det fremgår af data fra Bloomberg News.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind