Aktiesnakken — November 2017
-
Venner "let the winners run" og hæv stop/los. Salmar er stort set den eneste laks, der er i en positiv trend, og regnskabet var flot. Disclaimer, jeg har selv aktier Salmar.
-
-
Watt, jeg købte desværre tæt på ATH så Salmar har ik givet mig noget indtil nu. Jeg havde en plan om at sælge ud i dec sidste år men holdte fast. Havde jeg fulgt min strategi er jeg overbevist om jeg havde flere procenter på laksekontoen
så nu følger jeg min strategi. -
Nogen der ved hvornår udbytte fra BAKKA bliver udbetalt?
-
Er der nogen der ved hvorfor der ikke trækkes udbytteskat til Norge i Marine Harvest alle de andre trækkes automatisk.
-
Desværre,@olecarlsen , det kommer bag på mig. Jeg har ikke MHG, kun SALM, BAKKA, AUSS og GSF. Der kører det pr. automatik, dog trækker BAKKA 35%.
-
PerM. Jeg er skam meget tilfreds med at der ikke trækkes penge til Norsk skat. Jeg kunne ikke drømme om at forsøge at komme til at betale når jeg nu er så heldig at det ikke sker automatisk. Jeg undrer mig blot over at det forholder sig sådan kun med MH mens man bliver bebyrdet med automatisk betaling hos de andre selskaber.Jeg synes vi betaler så rigeligt skat af vores aktieindkomster.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind