Aktiesnakken — November 2017
-
Gennemsnitsprisen i oktober var 54,65 n.kr. Ny rekordmåned for laks: http://ilaks.no/norge-eksporterte-sjomat-for-91-milliarder-i-oktober/
-
@Watt det er da ikke kun en rutchebane, jeg ville tilmed få tynd mave

-
Jeg har et beløb, genereret af udbytter i laks, som jeg swinger med. Måske jeg skulle lade være med at hyle. Hoppede ud af Grieg med 982 aktier til 82,90 og venter på at komme ind igen, så skulle der gerne kunne blive ca. 1.200 stk. denne gang, hvis jeg kan komme ind i slut 60erne. Når alt kommer til alt, så er man vel bare lidt utålmodig, og bliver irriteret over, at det hele falder over 10% på kort tid.
-
Fundamentalt set bliver vi flere mennesker på kloden, og da laksen tilmed er sund, så er det en sektor der også vil eksistere om mange år. Reelt set, så bør man bare købe en portion, og dette ligegyldigt til hvilken kurs, og så sælge når man bliver gammel, og skal bruge pengene.
-
Ja det er bestemt en volatil sektor som kræver is i maven

-
Helt enig Tyndeejner.
-
-
Selv McDonalds lurer på den interessante fiskeindustri. Læste os for nyligt at nogle unge Nordmænd ville starte Fast Food Restaurant, hvor laksen er i centrum. Tror det bliver lidt ala fish and chips, hvor torsken skiftes ud med laks.
-
Sidelengs bevegelse eller liten prisoppgang i avventende marked.De reduserer opptakene neste uke. Takke faen for det, eller så hadde prisen vært 35 kroner. Vi har for mye fisk i forhold til markedet. Vi må begynne å jobbe med markedet. Vi har en jobb å gjøre der – kjøre kampanjer ute. Vi fryser inn fisk, vi har ikke salg på det, sier han frustrert, før han konkluderer: – Prisen er i beste fall stabil. :http://ilaks.no/prisfallet-stopper-opp-2/
-
Jeg tænker @Watt er mere til røget ål med chips - velbekomme

-
For mig at se er det bare at udskyde pinen at reducere slagtning.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind