Aktiesnakken — Oktober 2017
-
Der er også laks på hylderne her i DK, men hvor et halestykke på 6-700 gr. tidligere var på tilbud til ca. 80 dkr., så er prisen på tilbud nu omkring 100 dkr. Jeg har bemærket, at den lokale Ream1000 er begyndt at sælge de små pakker skiveskåret røget laks med teksten "Laks fra Nordjylland", og det væsentligt billigere (ca. -30%) end den tilsvarende Norske.
-
Skal vi tro på, at det var lidt overreageret i går, og at vi får et lille rebound i dag?
-
Det håber jeg på. Det var lidt finurligt at se det faldet, når man ser det tekniske oplæg. Det må have været gevinst-hjemtagning.
-
@Nickstar - jeg har ingen mening endnu, tossetimen kører stadig, og jeg har ikke realtidskurser, så min tossetime slutter 10:15
-
Det bliver nok en "flad" laksedag i dag, så is i maven, og ro på. Jeg giver @Watt ret, vi skan nok komme videre op i løbet af den næste måneds tid.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind