Aktiesnakken — April 2017
-
Markedet er bange for dette her: http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2017/04/Spaar-kraftig-prisfall-paa-laks
-
Bemærk overskriften fortæller om noget som der ikke skrives om artiklen.
-
-
Lakseprisen skal ned fra det nuværende niveau. Det er der almindelig konsensus om. De fortæller intet om hvilket niveau prisen skal ned til.
-
Selvom spot er 50-55 tjener vi stafig masset af penge, og vil være billigt prissat i fht andre selskaber. At SSC så ikke er faldet mest er lidt overraskende, men mådke er de ved at få vendt skuden derovre. Jeg kan ikke tilgå 4-traders fts mobilen og de skriver ikle hv8rnpr Q1 kommee på hjemmesiden, men det bouvet spændende.
-
Der er nu konsensus om at priserne falder, og man kan se på fishpool.eu hvor stort et fald der forventes. Hvis der også er konsensus blandt køberne om et forventet prisfald kan det være de har udskudt deres bestillinger, hvilket vil presse priserne op i forhold til det nuværende forventede niveau (55 NOK i september). Det kan godt ske vi skal se et yderligere fald på 3% i aktiepriserne, men jeg tror det er et fint tidspunkt at købe nu.
-
Ja bragdid. Udbyttet fra Bakkafrost var udbetalt på min konto i morges.
-
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind