Aktiesnakken — Marts 2017
-
men håber jeg snart får lidt kontanter, så jeg kan sænke mit GAK, hvis faldene fortsætter.
-
Enig.
Det er bekymrende at kg. pris er styrtdykket siden jul, at forwardpriser er røget samme vej, at efterspørgsel er faldet, at den NOk er steget kraftigt og TA ser også skidt ud. Hvis der oveni dette kommer nedjusteringer for de følgende kvartaler og måske et sygdomsudbrud kan aktiekurser falde yderligere. Hvis udviklingen skal vendes, skal kg. pris og efterspørgsel stige meget snart og NOk svækkes. -
Skal vi have is i maven ? Skal vi købe op og sænke GAK ? Skal vi sælge hele bunken og købe tilbage billigere ? Sætte et stop loss ?
-
Nickstar. Jeg er i samme båd og er også i minus. Der er en mulighed mere og det er at købe en "forsikring" et bear certifikat.
-
jeg tror på sektoren og er langsigtet. Så min plan er at benytte faldene til at supplere op. Men må da indrømme at jeg håber at bunden snart er nået.
-
altså vi plejer jo altid at se stigninger frem mod påske, så kan ikke se en mulighed for, at det bliver anderledes i år.
-
håber laksen smagte godt Rex

-
håber ikke aktierne fortsætter nedad i den kommende uge. Bliver spændende at se/følge

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind