Aktiesnakken — Marts 2018
-
Måske de vil opdatere ressourcerne fra felterne i Jordan, men forventningerne er store så nok ikke den store overraskelse der. Så den opskruede forventning der hersker på Hegnar deler jeg ikke, men så kan man også nemmere blive overrasket. Jeg tror først det bliver spændende når reguleringerne sættes fri og vi får bekræftet hvilke samarbejdsaftaler der er indgået og hvem deres nye partner er i Kakwa, det bliver spændende, men der går åbenbart en rum tid endnu, ligesom med foråret.
-
God morgen.

-
Skriver på Questerrre analyse til DAF. Arbejdstitel: "På håbets holdeplads".

-
Noget andet... Domus står fast på at q4/2017 samt update Jordan kommer i morgen. Desuden nævner han Kicking Horse som den mulige partner i kakwa. Det gamle Kicking Horse blev solgt til Orlen som vi før har snakket om som en mulig partner... for mig at se er det de samme knalddygtige folk der står bag det nye Kicking Horse Oil and Gas ltd.
-
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=447901 God læsning intet nyt som jeg forudsagde
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind