Aktiesnakken — Marts 2018
-
uddrag, Google oversat:
Omfanget af de klimaændringer, vi står over for, er vigtigt. Mere hyppige begivenheder, kystområder, sundhedsmæssige og biologiske konsekvenser er allerede synlige. Hvis vi fortsætter med at reducere vores drivhusgasemissioner, vil det kræve gennemgribende ændringer i vores samfund. Vi må gøre disse ændringer så mange muligheder for at udvikle en ny økonomi og velstand. Vi befinder os i øjeblikket i en overgangsperiode. -
Lad os være realistiske, vi kan ikke i morgen tidlig standse vores forbrug af olieprodukter i quebec. Denne forvandling er begyndt og vil strække sig over flere årtier. Naturgas er en interessant overgang, der opfylder specifikke behov, samtidig med at diesel-eller brændstof udskiftes. Vi er nødt til at sikre et omfattende distribution i quebec, samtidig med at vi fortsætter den udvikling.
-
Jeg er bekymret for at vi undervurderer styrken af disse strømninger og lader en evt egen holdning være styrende. Jeg har lige været i Qubec i en uges tid i forbindelse med forretning. Jeg spiurtgte lidt til dette spørgsmål omkring gas udnyttelsen.
-
Hvis du tager KHB hvor 25% eller hver fjerde stemmer på enhedslisten(et kommunistisk revolutionært parti) og 80% stemmer rødt og tager og x med fire så har du staten QECBEC, den er så fuck up! med røde klimatosser og globalister at det bliver meget svært at få gennemtrumfet pilotprojekter, derfor haster det at få startet proceduren før valget så kan industrien altid bagefter sagsøge staten og det vil blive dyrt, derfor tror jeg reguleringerne kommer meget snart.
-
De andre stater er trætte af at betale til klimatosserne og deres forskruede virkelighedsopfattelse, derfor må Qecbec selv i sving. Læser man reguleringerne finder man også ud af at kommunerne(gennemsyret med feminiserede klimatosser og Me Too personager)skal have så lidt mulighed i starten på indflydelse som overhovedet muligt, derfor landerans øgningerne på ministerens bord og når først der er sagt go så er det ustoppeligt! Men om de frackeringskræmte vinder over frackering det er så et åbent
-
Silver den berømte norske ekspert udi QEC har et skriv i dag om Jordan. Hvis der som det regnes med er 11 mia tønder der kan udvindes og du regner med at sælge dem for 1$, så får du et astromisk beløb pr. aktie. Så fuck QECBEC! Jeg har aldrig gået så meget op i Qecbec som er højborgen i Canada for tosser. Jordan er meget mere interessant. Lad os sige der kun er 3 mia tønder til 1$(latterligt lavt) sp giver det 3 mia$ til 400 mill aktier. = 40 kr. aktien..........hvad skal vi så med Qecbec!
-
Alle store selskaber vil uden at blinke give 1$ pr tønde og også 5$(men det sker ikke med den lave kurs). Når der kommer Jordannyt inden på Onsdag(vil jeg tro) og du vil lande på 11 mia tønder og prøver at x med 5$ så lander du på 55mia.$ eller omkring 300mia.kr = 750 kr. aktien. Hvis RL skal udvinde dette over tid så er der jackpot og vi kan købe Qecbec og lave det om til en indhegnet park hvor man kan opleve tosser af en anden verden boltre sig udi kunsten at ævle!
-

-
@Mcjean, rolig nu, du taler QEC ned

-
Sådan MC J - så kan de sgu lære det, håber på god opdatering fra Jordan
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind