Aktiesnakken — Marts 2018
-
Der er jo næsten for godt til at være sandt, at der mulighed for stor stigning på kort sigt. Og så siger al sund fornuft -pas på... kan det virkelig være at investorerne er så bekymret for at det går i vasken og i så fald må sandsynligheden jo være til stede.
-
Men der hersker en del usikkerhed. der sidder en miljøminister(globalist) der hader olie og gas og det er åbenbart kun dele af loven der implementeres for nu. Problemet for mig er at en stor del af den globalistiske religiøse tosseorganisation er forsamlet i Qecbec og de bruger løgne, vold og alt der i mellem for at presse deres agenda igennem, jeg håber dog kældermenneskerne(som gerne vil have et job) og industriens folk vinder over disse fanatiske selvudslettende lemminger;-)
-
Jeg føler mig ikke helt oplyst pt.
-

-
For nogle dage siden hørte jeg fra en bekendt, at Pareto anbefalede salg pga muligheden for udsættelse var meget sandsynelig.
-
Det er da meget fornuftigt.
-
hmm, er lige blevet frigjort fra dagens arbejde... forvirringen virker total, ikke en kommentar heller fra nogen af de saglige på HO. Vist godt at weekenden giver tid til at danne sig et overblik og forhåbentlig få noget positivt fra Binnion (Jeg ved at norske AK har kontakt til Jason). Også status quo på dagens kurser stort set med undtagelse af Squatex der bankes ned og nu er mere end halveret på en uge. Uhyggelig spændende og kanon timing ift. den øvrige sure stemning på alverdens børser

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind