Aktiesnakken — Marts 2018
-
-
Ekspropriation af nogle områder i Qecbec, du ved staten er fyldt med tåbelige politikere der tror de kan tillade sig alt i de helliges navn. Jeg aner ikke hvad de har eksproprieret men i DK kan du kun ekspropriere infrastruktur, men det prøver de også at omgås, at ekspropriere vindmøller, sådan er det med religiøse tosser.
-
Så kender vi @Mcjean igen - og ikke et ord om vindmøller, sidst kostede mig kassen.
-
-
Mon ikke PPR som mest ligner SQX dog med meget større produktion snart letter. Der går rygter i markedet(mest en and tror jeg) at de store er klar til opkøb i kulisserne med noget der ligner 10.000$ pr acres eller hvad der svar til til omkring 30 kr. for Qec's acres. For PPR ville det vel betyde noget i retning af 100kr aktien. Er det realistisk? Tjah på den anden side af grænsen er der solgt acres til 14.000$, men der var så også produktion. 5-6000$ er nok mere realistisk, men det fortæller
-
Så lad være med at blive ved at tale om den i de rosende vendinger
- har set på resultatet fra i går: https://web.tmxmoney.com/quote.php?qm_symbol=SQX:CNX
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Jeg har et snit på 0,42 der det ud til... spændende om der kan komme lidt fokus på denne
- har du solgt alle dine Altai?