Aktiesnakken — Marts 2018
-
Det er så ikke Lowlands, det er Alberta Kakwa, Montney. Montney betegnes som et af de bedste områder i verden. Her har de 775.000 acres 20.7 mmboe i reserve.(Qec har opjusteret til 18.7). Deres værdi er 300mio cad, men ligger omkring det halve målt i aktieværdi. De har 6000 boe - Qec har 3000(måske). Det er klart et opkøbsmål da de har produktion i forvejen. Det er hvad jeg ved indtil nu.
-
Ja den gav godt:-) dermed ikke sagt den ikke stiger mere, kan sagtens stige til 1.2, hvis reserverne påvises, men andre oliemyg er jo slet ikke steget i forhold til Altai endnu så ser større upside der. PPR er dog ikke i Lowland og har slet ikke samme upside, men den ligger i et godt område med store muligheder da man jo har mange acres. Det er dog ikke noget jeg kaster alverden efter, jeg satser klart mere på QEC, Junex og PCQ. Tror der kommer årsregnskab 30 marts. i PPR
-
PPR sidder på over 300.000 acress i lowlands Quebec http://www.ppr.ca/operating-areas/non-core-properties/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind