Aktiesnakken — September 2017
-
Ja kursen kommer nok til at ligge sidelæns indtil da.
-
@Mcjean: Helt enig. Jeg handler i disse dage min GAK ned i forhold til en ordentlig portion jeg købte i sidste uge...det går fint er nået til en GAK på 6,08
-
frimærket lyder til at være blevet til pakkepost ekspress. Håber du kan sælge igen på 7-8, du skal huske at selvom de har gode acres, så skal der godkendelse på bordet og så skal Binnion magte at hive guldet op, noget han til dags dato slet slet ikke har magtet. Jeg ved ikke om han og teamet er de rigtige til den opgave. Ville være klart at foretrække at de får en dygtig samarbejdspartner der ved hvordan man udvinder gassen og olien.
-
Helt enig McJean. Kunne være super med en stor og dygtig samarbejdspartner.
-
Jeg holder selvfølgelig øje med det som foregår i Canada, men i forhold til QEC, så holder jeg bestemt også øje med det der sker i Jordan, som også er afgørende for QECs kurs.
-
https://twitter.com/TeisKnuthsen Efterspørgsel på olie oversteg udbuddet i Q2 for første gang siden 2014 ikke overraskende at olie priserne er steget
-
Herligt at være aktionær i Altai i den seneste måned

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind