Aktiesnakken — September 2017
-
Man kan i artiklen bide lidt mærke i, at den gode Karl O Strøm fra PAS kalder QEC for en opkøbskandidat.... Det har jeg personligt ikke set/læst før...

-
Han skal naturligvis tage sig sine forbehold - men lidt sjovt er det da...
-
Jeg er ikke uenig med dig Mcjean, men det er bare første gang jeg selv læser det omtalt... Derudover.. Hvad vil du kategorisere som høj omsætning? Vi kommer nok ikke op i de 2-300 millioner som i sidste uge...

-
@Mcjean: Hvilken konsekvens vil du vurdere at denne nyhed har? http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=435639
-
QEC - Emisjon!
Calgary, Alberta -- Questerre Energy Corporation (Questerre or the
Company) (TSX,OSE:QEC) is pleased to announce that it intends to
complete a private placement directed towards Norwegian and
international institutional investors (the Private Placement).The Company intends to use the net proceeds from the Private
Placement to strengthen its working capital, partially finance its
ongoing Montney capital program and the preliminary work for its
planned pilot Utica developmen -
Sådan, lige umiddelbar; Minimum 100.000EUR og inden imorgen kl 8! Lyder umiddelbart som om det hele er aftalt og investorerne er på plads.. kursen falder til bunds.. men om ikke andet, betyder det vel osse at der er en del større spillere der (osse) tror på casen.. vi andre kan så se værdien udvandes imedens..
-
@karbold: OK, for at være mere præcis. Hvad betyder:<br />accelerated book building process that will close on or before
08:00 (CET) on September 29, 2017<br />purchase price
equivalent to EUR 100,000 -
Hvis jeg læser det rigtigt.. så betyder det at minimums indskud er 100.000 eur og de ønsker at løfte egenkapitalen med 34 mill aktier af xx NOK.. i.e. Med nuværende kurs 200 millioner.. værdien af selskabet udvandes dermed, med 200 millioner.. nu sælges aktierne jo nok ikke til kurs 6 men sikkert en del lavere.. 3? Det lyder dog lidt underligt, og vidste faktisk ikke man kunne dette, uden at eksisterende investorere fik tid/mulighed for at byde ind.. men man lærer noget nyt hver dag..
-
Jeg er ikke sikker på, jeg overhovedet forstår hvad du skriver Jazzz, men det bliver ikke til kurs 3. Jeg vil ikke kloge alt for meget i det, men det er ikke til kurs 3.
-
Tror der er mange store investorer i selskabet som er klar på at tegne yderlige til kurs 5-5,5 eksempelvis. Så tror bestemt ikke de har fået aktierne langt under dagens kurs. Casen ser langt langt bedre ud end den har gjort i årevis for selskabet.
-
34 millioner er heller ikke meget, så begrænset i min optik, hvor meget kursen udvandes.
-
Det er faktisk også det jeg ikke forstår..at almindelige investorer ikke bliver hørt??? Og hvad med prisen. Det er normalt noget man oplyser ved en emission.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind