Aktiesnakken — September 2017
-
*et
-
Det 3 andre ligger da pænt ud Altai +4, Junex +2,5 og PCQ +0 ...så er der fredagsbar

-
Hvem er chris56?
-
Hej. og tak til jer alle sammen for utrolig gode og relevante input. kan desværre ikke bidrage med så meget til jeres diskussioner - endnu. men det skal nok komme. Hvad ville I gøre hvis I havde købt QUE i foråret på en GAK til 5.65, med det formål at være langsigtet ( ca. 1/2 - 1 år)? ville I ændre kurs nu efter reguleringerne er kommet og der tydeligvis er delte meninger om tidshorisonen for udvindning i Canada?
-
@AH2005: Tak
-
Kunne være rart hvis Junex og PCQ kunne kravle lidt opad i den kommende tid.
-
@Barolo Mit oplevelse i QEC er, at i disse dage leger de store med de små. Hvor det ender er umuligt at spå. Men jeg ser en betydelig derisking komme her om ca. en måned, hvor "reguleringerne" bliver endeligt formuleret - så begynder nogle af spillereglerne at være kendte, og jeg opfatter ikke udspillet som ringe for QEC (og de andre). Men nok så væsentligt er at overveje hvad du tror der vil ske i Jordan, og hvornår !
-
Ja der er i hvert fald voldsom gang i volume i Questerre i disse dage.
-
http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2410795 Halvt nede i debatten er der en kopi af artiklen, en virkelig fin en af slagsen om QEC, den sparker røv hvis nogen er i tvivl om hvad hele casen går ud på.
-
At den bliver tradet ihjel er en arvelig sygdom der altid har hersket i denne aktie. Tålmodighed vil belønne sig. Vi taler om helt nye fracking metoder af noget af det reneste gas der eksisterer i verden på en måde hvor udslip er umuligt. Prøveboringerne i 2018 vil indsamle data, vise sin overlegenhed og skabe accept til kommerciel udnyttelse i 2019-20.
-
Pareto aktiesnak: QEC fra 15 min og frem http://www.paretosec.no/pareto-tv/paretopodden-ep--13-mindre-oljeselskaper
-
Ja det er vigtigt at have is i maven i Questerre og for den sags skyld os Junex.
-
Tak for link runski.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind