Aktiesnakken — September 2017
-
Der er omkring 30 oliemyg og alle mulige andre små med minedrift og jordbesiddelser, disse 4 er bare en del af dem, men måske dem med de bedste acres, men ingen aner det vel helt endnu før der bliver opdateret. Jeg må melde pas da vi ikke ved om deres strategi er lidt udvinding hist og pist, eller om det er at skabe profit til deres aktionærer på den korte bane. Men ligegyldig hvad strategien er så er prisen latterlig lav pr share.
-
...hvilket også er grunden til at jeg, og mange andre, har købt dem alle, så må minimum en af dem da flyve til vejrs...hvis ikke dem alle. Samme strategi som med lakseaktier.
-
fornuftige ord McJean.
-
Er der iøvrigt andre´end mig som har nappet et frimærke i Avance Gas omkring kurs 20? Tror virkelig der kan være meget upside i den i de kommende år. Raterne må vel begynde at stige på et tidspunkt, selvom der fortsat er overkapacitet.
-
På kort sigt kan man så forvente lidt gevinsthjemtagning eller mon stigningerne fortsætter med samme hastighed som den sidste måned? vil nemlig gerne købe en portion aktier i Qec. Ved godt det er svært at svare på, men det kunne godt være der er nogen der har det tekniske på plads.
-
Når oliemyggene starter udvindingen så vil jeg begynde at tænke over hvordan det skal distribueres, bedre sent end aldrig, men det er for tidligt for mig, pengene er først på producenterne herefter på distributionen og herefter hos den lokale leverandør.
-
Kursmålene derisked fra finanshuse er 40-49 nkr. og det er kun for Lowland og 1200 boe. Skal du have Jordan, 2000 boe, RL og PH med så regn med mindst 100 nkr share lav sat. I mellemtiden kan de sælge noget fra hvilket gør kursmålet væsentlig større. Om du køber den i 8, 10 eller 14 burde ikke betyde noget på den lange bane.
-
Altså mere timing af køb. Om den er overkøbt osv. er med på at på lang sigt skulle det bare være køb og hold. Har ikke som sådan en bestemt tidsgrænse, det kunne være fra 6 måneder til 5 år.
-
Er det ikke kun Parato der dækker den?
-
Kan ikke svare på hvor længe storspillerne skal bruge til at læse rapporten igennem og trykke på købsknappen. Man kunne håbe på fald omkring regnskab i okt. men det hjælper jo ikke hvis den står i 16 og falder 10%. Jeg ville bare købe nu som i lige nu og holde den der kommer udmeldinger, de kan komme senere i dag, ingen ved det
-
Takker for input.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind