Aktiesnakken — September 2017
-
Overvejer også mere Junex. Og husk at der har været mange emissioner siden 2010 så aktierne er også udvandet en del og ikke ligeså meget værd og husk at intet er godkendt endnu. Man kan sagtens nå ind efter godkendelse af første brønde og så være langsigtet
-
...men hvorfor hopper den op og ned disse dage. Hvad venter vi på? Det er det jeg ikke kan regne ud. Jeg tror at den skal lidt mere ned i denne uge eller 2. Det begrunder jeg med at Texas kommer til pumperne igen i denne eller næste uge.
-
Jeg handler heller ikke olie, men har bl.a. DNO, som er meget påvirket af olieprisen. Jeg ved godt at der er sket en masse positivt med DNO de sidste par uger, men alligevel.
-
Hvis man læser diverse debatindlæg på den næste Hegnar.no er der en stor optimisme om at den kunne komme i morgen... og generelt om denne branche i C
anada
-
"Jordan seiler opp som den bør, på førsteplass for verdiøkningen i QEC. Kongen i Jordan var nylig på besøk hos Trudeau og også etter det hadde han Russland’s Lavrov på besøk i Jordan. Ting kommer garantert til å skje her! Ut er Ecoshale og inn er gammel god og forbedret teknisk utvinning med mulighet for kjempeinntekt
er. JV, ja kommer den tro? Eller kanskje ikke? Vi må muligens revidere prosentandelen i alle fall, RL pengene trår til her vil jeg tro." -
DNO har en del i Irak, i den Kursiske del. Et område som er rigt på Olie ligesom i Jordan, men der er en masse politisk fnidder i området.
-
DNO har fået nogle boringer i Nordsøen, som kompensation for manglende betalinger fra Irak, og det er derfor kursen er steget en del på det sidste.
-
DNOs kurs den sidste tid: https://invst.ly/577xj
-
Reguleringern er lagt ud: http://www2.publicationsduquebec.gouv.qc.ca/home.php
-
-
Hvad kan ødelægge festen Duusgaard? Politikerne, intet andet. "Guldet" ligger i jorden, forekomsterne er der i hvert fald for QEC vedkommende. Det er lidt som at eje en guldmine, men politikerne siger nej til udvinding fordi der findes en sjælden øgle i området.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind