Aktiesnakken — September 2017
-
Jeg tror godt de er klar over dette og det bygger jeg på følgende hændelser. Qec måtte afskrive hele deres investering på ca. 50-60 mio.$ da RL-projektet blev sat på standby. De havde dog stadigvæk en ejerandel på 6% og tilladelse til at benytte frackermetoden til ca. 2020 så vidt jeg er orienteret. Nu skete der så det vilde at de fik chancen i Jordan og hvis prøverne var gode havde de brug for partnere eller gøre acres modne for videresalg. De valgte i stedet at sige til RL at de havde et
-
projekt i Jordan som de kunne deltage i, men at det selvfølgelig havde en pris. Dette er helt min egen mening, men det underbygges af det underlige i at Qrc for mulighed for at købe sig yderligere ind i RL for 40-50 mill$ med 25% ejerskab og 1 mia i cash, det giver ingen mening at lade nogen købe sig ind i et selskab uden mange penge. Jeg er 93% sikker på det skete fordi Qec har lovet RL udvindingsrettighederne for Jordanprojektet, måske jeg tager fejl igen, men nu for vi se.
-
De sidste 2 år har Qec siddet med ved bordet på Jordans energikonferencer som den eneste olimyg side om side med nogle af de største spillere på verdensplan både inden for olieudvinding og infrastruktur/værker og finansielle sværvægtere, hvad det udmønter sig i må tiden vise, men så vidt jeg ved er vi tæt på afgørende nyt som er det Qec selv udtaler.
-
Lyder så spændende Mcjean.
-
QEC:ARCTIC SECURITIES TAR OPP DEKNING MED KJØP, KURSMÅL 10
-
Dejlig kursmål af Arctic.
-
Kursmålet på 10 er et nu og her kursmål. De siger at unrisked stiger kursmålet til 49 kr., hvilket betyder at når reguleringerne er på plads og de starter ud med deres allerede borede brønde fra før moratorium så stiger kursmålet til 49. Dette er uden Jordan, Utah og med dagens kun 1200 boe.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind