Aktiesnakken — September 2017
-
Jeg er helt enig Mcjean.
-
QEC er steget meget, Altai er kommet godt med, nu mangler bare PCQ og Junex, dog steg PCQ en hel del i går, men vi taler om oliemyg der stod i over 2$ da QEC stod i 5$ lige før moratorium. PCQ har dog ikke mange penge i kassen, men mange acres og Junex vælter sig i acres, men områderne siges at være mindre gode end hotspotområderne, men sådan som prisen er nu kan det være ligemeget, den er for lav hvis de må fracke
. -
Undrer mig over den svage kursudvikling på Junex
-
Ok..Ikke andet?
-
Det er vist rigtig.
-
Jeps.
-
Ja mon ikke snart Junex kravler lidt opad.
-
Jeg havde et meget lille frimærke i forvejen, og har købt en smule mere på dette niveau.
-
Vurderer du at der skal meget til før at Junex kan nå oppe på gamle højder omkring 7 CD Mcjean?
-
Inden dagens kursudvikling lavede jeg lige en lynhurtigt beregning af prisen pr. acres for de fire vi taler om, hvis vi udelukkende taler om pris pr. acre i St. Lowlands. Forudsætninger:
-
Altai: 200.000 acres. Petrolympic: 300.000 acres. Junex og QEC begge 1.000.000 (selvom jeg ved Junex har en form for rettigheder til op mod 6 mio.)
-
Markedsværdi delt med acres gav følgende: Altai (fratrukket de 3,7 mio. CAD de har i cash og andre omsætningsaktiver): 36,7. Petrolympic: 53,4. Junex: 31,1. QEC: 345 - men QEC regnestykket kan man selvfølgelig slet ikke sammenligne da de er langt større og har en helt masse andet relevant i skabet som man også betaler for.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind