Aktiesnakken — September 2017
-
Har hørt det er 25% i det hele et sted fra, men det giver stadigvæk ingen mening. RL har stået standby siden ca. 2014, de har 100mill$ i cash, deres hjemmeside virker ikke alt kører på laveste blus. Mener QEC gav 40-50mill. for deres shares, hvilket er milevidt fra 100mill$ i cash.
-
Min teori er at QEC måske har presset RL til at lade dem komme ind billigt mod at de skal stå for udvindingen i Jordan, sammen med en kapitalstærk partner. Det vil betyde QEC får 25% af overskuddet plus de sælger rettighederne til RL og kapitalpartneren, men det er kun en teori, kan også være de kører showet selv gennem RL, men vi taler om enorme summer der slet ikke er indregnet i kursen, det står til 0. Jeg bliver helt rundtosset af alle de mulige værdier der ligger gemt i denne aktie.
-
Har købt en lille position i Avance Gas. Tror det er et godt tidspunkt at samle den op.
-
Raterne skulle gerne stige her i løbet af efteråret.
-
Mon dagen i dag, er dagen hvor reguleringerne meldes ud? Og, hvorfor er denne usikkerhed egentlig ikke lagt ned, med en helt officiel melding?
-
Formentlig fordi politikerne er flintrende ligeglade med aktiekurserne

-
Mon ikke reguleringerne tjener flere formål end blot aktiekurserne? Selvom aktiekurserne i sig selv, burde have vægt!

-
Reguleringerne er opreklameret spørger du mig. Reguleringer er brede retningslinjer som ikke i sig selv er noget værd. Det der batter er når aftaler forhandles på plads lokalt, derfor arbejder oliemyggene allerede nu på social accept. Det der kan batte er når der kommer udmelding om samarbejdspartnere og de aftaler foreligger måske allerede og venter bare på reguleringerne så de kan få ansøgt om boretilladelse...........tid er penge!
-
Det er aftalerne der allerede kan være på plads der gør at jeg er 80% inde og ikke selve reguleringerne. Det har taget ufattelig lang tid med det offentlige(som det plejer) og derfor vil jeg ikke blive forbavset hvis der allerede er indgået aftaler mellem diverse virksomheder, de har haft endda meget lang tid da de fleste har ligget underdrejet grundet oliekrisen til at finde interesserede finansielle investorer til deres acres.
-
Jeg vil dog mene at gasprisen skal stige en pæn del før vi ser store investeringerne i Lowland, de har god tid til at starte op, klargøre gamle brønde og lave pilotprojekter og forhandle aftaler hjem med bønder, kommuner og lokalbefolkningen. Så jeg forventer ikke at Lowland får aktien meget over 12-15 kr. Jordan kan blive det der får aktien til at eksplodere, og her regner jeg med nyt inden lange omkring reserverne, infrastruktur, økonomien og tidslinje.
-
Det lyder godt Mcjean.
-
Mine bluesky er meget moderate i forhold til andre, hørte i går om 120$ pr aktie bare for Jordan hvis alt klapper og 5 mia fat skal indprises til en BE-pris på 20$ eller der omkring. Vi må hører med Binion siger og ja BS er prisen som acres handles for i Montney, Utica og andre steder. Men gør dig selv en tjeneste og lav en exit-strategi og følg den.
-
Jeg er helt enig Mcjean.
-
QEC er steget meget, Altai er kommet godt med, nu mangler bare PCQ og Junex, dog steg PCQ en hel del i går, men vi taler om oliemyg der stod i over 2$ da QEC stod i 5$ lige før moratorium. PCQ har dog ikke mange penge i kassen, men mange acres og Junex vælter sig i acres, men områderne siges at være mindre gode end hotspotområderne, men sådan som prisen er nu kan det være ligemeget, den er for lav hvis de må fracke
.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind