Aktiesnakken — September 2017
-
http://www.proinvestor.com/?p=debat_1&postid=75296&thread=50&start=100 . Jeg tror der er rigtig meget helt afhængig af olieprisen og derved hvor langt ud i horisonten du spejder. Gas er i min verden fremtiden indtil nye opfindelser finder vej til markedet. I USA bygger de gas- lastbiler, fly, tog og vel også snart cykler:-). Alene gassen giver cirka 250år med miljøneutral gas. Jeg håber på thorium vil vinde frem, men det sker ikke foreløbig med de visionsløse kortsigtede politikere vi er tvunget
-
til at have. Læs min rapport via linket. Bluesky sætter jeg mellem 250-500kr. alt afhængig af gas og olieprisen. Hver af jokerne er mindst 50 kr. værd i blueskye. Realistisk set vil 100 kr. være en god pris om 5-10 år hvis de lykkedes og får solgt det meste fra så de kan koncentrere sig om lidt, men ved faktisk ikke helt hvad deres strategi er da de ikke taler meget med aktionærerne herom. De siger selv de er eksperter i hotspot-områder som så skal sælges for en god pris, det er indtil videre
-
ikke rigt kykkedes, men med ophævelse af moratorium så bliver deres acres meget værd og jeg håber de sælger alt i lowland, men det tvivler jeg på da det er firmaets "baby". Tror mere på frasalg af Antler, Jordan, Montney og måske Kakwa når reserverne er klarlagt.
-
Yep, men det ændrer ikke på casen, den er underpriset gevaldigt, altså Altai. RL ved vi ikke meget om. De skal starte op i Utah igen i det nye år. MHT. Jordan er det ikke sikkert at RL kommer ind over og hvis de gør får RL jo lov til at betale Qec for rettighederne, så det er vel en ren win win. Samarbejdspartneren er kendt og betroet og Qec ejer samtidig 6% af selskabet eller mere(købte de ikke lidt mere i sommers?)
-
@McJean har du set præsentationen der er lagt ud af QEC her til morgen? Har fulgt QEC noget tid, men må nok erkende, at jeg ikke er helt spids på - om alt der står i præsentationen er "kendt" i forvejen... Den fremtidige besparelse der kan opnås i Jordan, ser helt fantastisk ud....
-
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=434421 - præsentationen er her, til de nysgerrige.
-
Har hørt det er 25% i det hele et sted fra, men det giver stadigvæk ingen mening. RL har stået standby siden ca. 2014, de har 100mill$ i cash, deres hjemmeside virker ikke alt kører på laveste blus. Mener QEC gav 40-50mill. for deres shares, hvilket er milevidt fra 100mill$ i cash.
-
Min teori er at QEC måske har presset RL til at lade dem komme ind billigt mod at de skal stå for udvindingen i Jordan, sammen med en kapitalstærk partner. Det vil betyde QEC får 25% af overskuddet plus de sælger rettighederne til RL og kapitalpartneren, men det er kun en teori, kan også være de kører showet selv gennem RL, men vi taler om enorme summer der slet ikke er indregnet i kursen, det står til 0. Jeg bliver helt rundtosset af alle de mulige værdier der ligger gemt i denne aktie.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind