Aktiesnakken — December 2016
-
Med henseyn til Maha er det vel bare at holde et frimærke i aktien. Man kan så købe mere i takt med at casen udvikles.
-
Yep der findes en del konkurser med baggrund i Brasiliansk eventyr, men tiderne ændre sig så hvem ved. CEO kan sagtens være god og tillidsvækkende i MAHA kender dem ikke, men mine alarmklokker ringer altid når talen falder på Brasilien, her vil jeg være ekstra opmærksom, men kan sagtens være de har ramt guldet, jeg har dog rigeligt af olieaktier. Explore er ikke kun opdagelsesselskaber, men også nye selskaber der leder efter faste indtægter, så i min verden er definitionen mere bred, men enig i
-
Det skal lige pointeres, at Tartaruga-feltet blot er en af de 3 de har p.t. De har også i Manitou (Canada) og Wyoming (USA). Det brasilianske er bare det mest lovende
-
Haha, svarede han og i så fald hvad?
-
McJean nu læser jeg lige om dit skriv fra d. 11/12 om QEC. Som jeg ser det anfægter du både deres lukkethed og tvivl omkring evnerne til udvindingen. Det er netop to punkter, hvor alt hvad jeg læser er positivt mht. Maha-casen. Men igen ved jeg ikke nok til at vide, hvor valide vurderingerne er. Men Maha-CEO har leveret en lang række præsentationer og interviews og har svaret den omtalte person som dækker Maha på mails adskillige gange. Derudover har de netop startet med udsendelse af nyhedsbrev
-
e 10 gange om året, hvilket for mig igen vidner om stor egen tro på fremtiden. Derudover ejer Lindvall selv 7% af forretningen. Kan du sige noget om, hvordan de ting forholder sig i QEC og Junex som er de to som pt. ligger højest på min watchlist?
-
Og må jeg i øvrigt spørge om du har lavet nogle ligeså dybdegående analyser af Junex som jeg vil kunne læse nogle steder?
-
Lige op over luk reklame står der historik - tryk på den og du kan se chatvinduet på hele skærmen der står side 1 af 53, du kan nu scrolle mellem siderne og der står et eller andet om Junex, men der er ikke mange informationer om Junex, ikke engang i Canada, hvor oliemyggene lever en kummerlig tilværelse uden interesse fra ret mange endnu, men det kommer nok med arbjedspladserne som følger med den nye energilov.
-
Så har Silver lavet et overslag over Qecbec og reserver her http://forum.hegnar.no/post.asp?id=21054102
-
God morgen ;0)
-

-
Questerre ligger solidt mellem 5-6 indtil vi høre nærmere om Quebec i det kommende år. Der går nok lidt tid endnu inden boringerne kan startes op.
-
God morgen og godt nytår.
http://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=75333
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind