Aktiesnakken — December 2016
-
Skød mine aktier af i morges til 8,05, tænkte nok at 'gassen' ville gå lidt af ballonen, den har haft nogle heftige dage, ikke utænkeligt at vi skal lidt ned før der forhåbentlig kommer en god, kontinuerlig nyhedsstrøm som følge af Bill106. Rigtig spændende case

-
Mærkeligt at ATI og JNX ikke rykker mere, jeg er klar over de har lidt andre spilleregler, men under 20% når man ser på QEC der kører over 30%, det er alligevel en stor forskel. Jeg har ingen af de to aktier, da jeg stadig ser klart størst potentiale i QEC. I forhold til QEC, så håber jeg at PAS fik taget den mængde gevinst de ønskede, hvorfor de imorgen vil køre fuld gas på købersiden og hive os over de 9 igen
Spændt på at se de kommende dages udvikling, da omsætningen var fuldstændig latter -
Her en meget god forklaring fra Binnion om situationen i Quebec. http://www.bnn.ca/commodities/video/questerre-s-shares-spike-on-approval-of-hydrocarbon-bill~1014912
-
-
Yep men holder stadigvæk på at Qec kun bruger dem som samarbejdspartner på dele af acres, tror stadigvæk staten bliver partner i nogle områder, måske dem der støder op mod meget befolkede områder, så accepten bliver nemmere. Staten har sat penge af til at købe sig ind ligesom Statoil eksempelvis, de har kigget meget efter Norges model.
-
http://www.bctwa.org/Frk-Quebec-LowlandsMap.jpg Der er noget at købe
-
-
Har ligeledes prøvet at nærstudere kort over Lowlands og hvem der har rettigheder over hvilke områder. Kortet du linker til Mcjean er som jeg ser det fra 2010. Blandt andet har Molopo Energy(som også steg voldsomt i 2008) store områder, men udfra deres hjemmeside kan jeg ikke finde info om besiddelser i Quebec. Men hvem har så rettigheder over de store områder som Molopo havde.?
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind