Aktiesnakken — Oktober 2016
-
Det er step 2
. -
Op fra 3,43.
-
Det vil jeg ikke gætte på før efter regnskab.
-
Sorry...Jeg troede det var næste emikurs du mente.
-
I går kom nyheder fra Jordan, der var bedre end forventningerne, som i forvejen ikke var regnet ind i prisen. Derudover er der foretaget en emission, der ser ud til at være gået over forventning. Synes da ikke det lyder til ikke at blive en ret så stor stigning?
-
Efter en nervepirrende ventetid i dag for mange nye i aktien kan vi få en slags "lettelsesrally" på mandag.
-
Jordan er efter min mening virkelig en fugl oppe på det høje tag.
-
Med så lidt info om denne del af virksomheden bør det pt. ikke tillægges nogen værdi.
-
Det er ikke skifergas eller skiferolie som der skal bores efter. Det olieskifer og oliesand som udvindes med en anden teknologi så vidt jeg forstår.
-
Ja..men det er stadig en fugl på taget. Alt "mellemøstligt" business kræver masser af hår på brystet og masser af penge til at "smøre" med de rette steder.
-
Håber at min tvivl bliver gjort til skamme, men del del af virksomheden får mine alarmklokker i svingninger.
-
den
-
Så hellere en oliepris på 60 dollar og Montney i svingninger i H1 2017.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind