Aktiesnakken — Oktober 2016
-
Tilretteleggerne av emisjonen, Pareto Securities og Swedbank, har inngått en aksjelåneavtale med primærinnsidere i selskapet på 13,3 millioner aksjer. Disse vil leveres til tegnerne i emisjonen og kan handles på Oslo Børs. De gjenværende 13,3 millioner aksjene som vurderes emittert vil bli notert på Oslo Børs etter godkjenning av prospekt. Frem til godkjenning er mottatt vil disse aksjene noteres på OTC-listen
-
Det vil sige at tegnerne kan gå ud og sælge disse i marken med det samme. Så har de penge til de nye aktier som kommer senere.Det er meget kreativt og vidner om hastværk.
-
Hvad nu hvis prospektet ikke bliver godkendt?
-
QEC 10% oppe i Canada. Det er ingen sag at løfte den kurs derovre for at få et godt udgangspunkt for i morgen.

-
Måske derfor vi ikke så så mange store investorer købe sig ind, de ventede til emissionen kom, de havde vel forhåndsviden er det stuerent? De skal købe for mindst 100k$ eller euro eller hvad? Har ikke studeret det nærmere endnu, skal lææge børn i seng, de er ved at tælle småpenge som skal bruges på ferien næste sommer, god øvelse i at blive nærig:-D, må læse senere
-
God fornøjelse. Jeg skal til bestyrelsesmøde om lidt. Vi snakkes.

-
http://www.apgq-qoga.com/en/De opruster i Qecbec, udvider webside og vil udvide mere efterhånden som projekterne starter i de forskellige regioner/kommuner, spændende indeed
-
God morgen.

-
Jeg er mere spændt om den meget "kreative" model for emisssionen betyder at de udlånte aktier sælges i de kommende dage til en højere kurs end emikursen.
-
Er også spændt på hvordan Pareto opfører sig de kommende dage. Ved de tidligere emissioner har de støttet efterfølgende.
-
Enig Mcjean. Det her er kun en mindre "bridgefinasiering".

-
Swedbank har jeg slet ikke holdt øje med aktien.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind