Aktiesnakken — Oktober 2016
-
Jeg er helt enig Mcjean.
-
Bemærk at Pareto køber på svaghed igen igen.
-
Det er også fint nok - vi skal lige have de glidende gennemsnit med op, vi brager jo bare i genenm alt og alle - så en lille puster er fint nok. Så længe det bare er på svag volumen den falder tilbage, og fortsætter stigningen på en stor
Og nu er 10% ikke = med 10-15 Øre mere - nu er det snart 40 øre i stedet for 
-
Er der nogen der kender et kurslimit for, hvornår aktien skifter til 10 øre ad gangen, i stedet for 1 øre - er det først over 10 NOK ?
-
Haha - jeg det kunne være sjovt at se kursreaktionen i markedet, hvis man lige satte 1 mill stk på 4 NOK

-
joh, men det er jo ingenting i dagens omsætning

-
Selvfølgelig - men når vi har 10, 15 - 20 NOK som målsætning, er det jo lige meget hvad den gør i dag
Og når de begynder at æde i dem, og de forsvinder... så vupti så ryger aktien hurtigt 10 - 20 øre ekstra op. -
Den spærre har været på tre gange nu mellem 3,40-3,50.
-
http://e24.no/makro-og-politikk/droemmescenariet-er-200-kroner-per-questerre-aksje/3533010, det var før Moratorium.
-
Jeg har set spærren tre gange i dag i det niveau.
-
Og så er den væk igen lige nu - det er et spil

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind