Aktiesnakken — Oktober 2016
-
Altså $ og på det tidspunkt udgjorde det næsten halvdelen af værdien af QEC. Vi venter på spændende nyt fra Jordan, det er vi lovet, det er nok på trapperne. De har hyret uvildige til at vurdere deres tal så folk ikke bare tror de slynger x antal reserver ud.
-
De har cirka 1450 boe og de har nogle færdigborede brønde der venter på bedre oliepris. De fleste brønde ejer de 25% af, de har dog en 100% brønd der kun venter på bedre priser. De skal dog bruge mere kapital hvis de skal udvide produktionen yderligere, men tror de satser mere på Lowland end Montney, tror de sælger det hvis prisen er god.
-
Ja Helge husker godt alle de aftner der gik med at kigge kurser
Mcjean - super tak for alt den info ! 
-
God morgen.

-
Karbold...Det troede jeg aldrig ville ske igen. Moratoriet har vær en langstrakt affære.
-
Bliver spændene at se hvad næste uge bringer, men dejligt at kunne følge den spændene debat her på chatten for os der ikke kender QUE så godt, men også h
åber den eksploderer ;0) -
Golar LNG er et John Frederiksen-selskab, som tidl. var noteret i Oslo og NYSE. For årtilbage skippede man Oslo. Har tidl. været inde i aktien og var med på en tur op til kurs 40 USD. ( toppede faktisk i kurs 72 i 2014 ) Nu prøver jeg igen at være med, og mage analytikere har køb på aktien: check på 4traders http://www.4-traders.com/GOLAR-LNG-LIMITED-USA-9446/charts/ samt: consensus: http://www.4-traders.com/GOLAR-LNG-LIMITED-USA-9446/consensus/
-
Jeg har købt lidt ind i Avance og BW LPG.
-
et er ikke nogen større portion jeg har. Satser på at vi har set bunden og raterne bliver bedre.
-
Glæder mig til at høre hvilken juvel du har i kikkerten Mcjean ;0)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind