Aktiesnakken — Oktober 2016
-
Jeg tror, at vi igen skal køres op til en emision af Pareto. Den lavde de tre af på toppen i 2008 -2009.
-
Mon ikke lige vi skal hen over div. høringer, og få fast grund under fødderne ?? I gamle dage, var den steget over 100% på sådan en nyhed af værdi

-
Enig omkring handelsmønsteret Mcjean. Sådan så det også ud i 2008. Masser af trading, hvor Pareto så skubbede kursen i højere og højere tradingranche hen ad vejen.
-
Ja, mener der var Emi ved 23-24 NOK sidste gang ? Som det højeste...
-
Jeg mener vi havde tre i alt. De havde to meget tæt på hinanden oppe i tyverne.
-
Ville ikke give mening med en emi i det her kurslag
-
Nej..Vi skal meget højere op.
-
Det håber jeg også Mcjean, men bankerne kræver nu en pæn rente, hvis ikke olie/gaspriserne kommer pænt højere op.
-
Jeg sidder og stire mig blindt på MA200 på et Weekly chart, som potentielt første stop !! Der ligger også en solid bund i aktien der kørte gennem 3 år - den vil nok muligvis fungere som lidt modstand.....
-
Men nu er aktien jo Norsk - så om vi først skal ned igen lidt er ikke til at sige

-
-
Mcjean..Det er pålydende rente. Gad vide hvad etableringsomkostningerne har været.
-
3,83 NOK som jeg kan se det ! Det er på Weekly !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind